ردکردن این
فیلم Gemini Man

گزارش باکس آفیس ؛ شروع ناامید کننده Gemini Man

فیلم سینمایی جوکر با افت فروش 42.8 درصدی نسبت به اولین هفته اکران خود 55 میلیون دلار دیگر فروش کرد و در صدر این هفته باکس آفیس قرار گرفت. همچنین در مجموع دو هفته 192 میلون دلار در آمریکایی شمالی به جیب زد. این فیلم در کشورهای دیگر 351 میلیون دلار فروش کرده است و در مجموع دوهفته فروش خود را به 543 میلیون دلار رسانده است. با توجه به حاشیه های به وجود آمده و عدم استقبال منتقدان از فیلم جوکر فروش بسیار خوبی برای تاد فیلیپس و برادران وارنر می باشد. همچنین جوکر نهمین فیلم پرفروش تاریخ کمیک بوک های دی سی با 13 روز اکران را از آن خود کرده است.

 

انیمیشن The Addams Family

در جایگاه دوم این هفته انیمیشن خانواده آدامز ( The Addams Family ) شرکت UAR قرار دارد. انیمیشن ترسناک خانواده آدامز در اولین هفته اکران خود 30 میلیون دلار بدست آورد. هنوز این انیمیشن فروش جهانی خود را آغاز نکرده است. با توجه به بودجه تقریبی 40 میلیون دلاری این اثر فروش ایده آلی برای سازندگان آن داشته. این انیمیشن بر اساس کمیکی با همین نام که توسط چارلز آدام نوشته شده  ساخته شده است. کارگردان این اثر کونراد ورنون و گویندگانی همچون چارلیز ترون و اسکار اسحاق در این انیمیشن حضور دارند. باید صبر کرد و دید در فضای هالووینی روزهای آینده آمریکای شمالی آیا فروش بیشتری را از این فیلم شاهد خواهیم بود یا خیر.

فیلم Gemini Man ساخته آنگ لی و با بازی ویل اسمیت شرکت پارامونت پیکچرز با فروش ناامید کننده ای مواجه شد. این فیلم که با بودجه 138 میلیون دلاری ساخته شده است در اولین هفته اکران خود فقط 20 میلیون دلار فروش کرده که افتتاخیه افتضاحی برای این فیلم می باشد.یعنی شرکت پارامونت باید تلاش کند که فقط بودجه خود را در بیاورد و قطعاً شکست بزرگی با این میزان بودجه برای پارامونت و ویل اسمیت خواهد بود. این فیلم در اولین هفته اکران خود تنها 59.5 میلیون دلار بدست آورده است. باید دید آیا در هفته های آینده می توانیم به فروش بیشتر امیدوار باشیم یا با همین شیب فاجعه بار به قعر چاه خواهد رفت. همچنین این فیلم با واکنش بسیار منفی منتقدان نیز مواجه شده و متاکریتک نمره 39 و روتن نمره 28 را به این فیلم اختصاص دادند.

 در مکان چهارم انیمیشن نفرت انگیز قرار دارد. این انیمیشن در سومین هفته اکران خود 6.1 میلیون دلار دیگر به جیب زد ولی افت فروش بسیاری را تجربه کرد. هرچند با امید به هفته اول احتمال فروش خوبی از این انیمیشن داشتیم ولی در دو هفته دیگر افت فروش بسیار زیادی داشت و تقریبا در سه هفته فروش خود  108 میلیون دلار به دست آورده است. این فیلم با بودجه 75 میلیون دلاری ساخته شده و باید خیلی تلاش کنه تا به مرز سود دهی برسه.

در مکان پنجم فیلم Downton Abbey با فروش 4.9 میلیون دلاری قرار دارد. این فیلم در مجموع فروش 4 هفته ای خود 152 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورده است و احتمالاً کار خود را با فروش 170 میلیون دلاری به پایان خواهد رساند. همچنین فیلم Hustlers با 3.8 میلیون دلار ، فیلم Judy با 3.2 میلیون دلار و فیلم IT chapter 2 با 3.2 میلیون دلار در مکان های بعدی قرار دارند.

در تازه اکران های این هفته به جز فیلم Gemini Man و انیمیشن The Addams Family ، فیلم Jexi شرکت LGF نیز بروی پرده سینما ها رفت. این فیلم که در آمریکای شمالی در 2332 سالن سینما به اکران درآمده توانست 3.1 میلیون دلار به دست آورد و در مکان 9 این هفته باکس آفیس قرار گیرد. فیلم Jexi هنوز در سینماهای دیگر کشورها اکران نشده است.

دیگر فیلم تازه اکران این هفته Parasite شرکت نئون با فروش 376 هزار دلاری قرار دارد. این فیلم با اکران محدود خود توانست فروش خوبی را بدست آورد. فیلم Parasite در سه سینما در این آخرهفته اکران شده و احتمال میرود با افزایش سالن های سینما فروش خوبی را از آن شاهد باشیم. فیلم The Dead Center و Gift نیز اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشتند.

در هفته آینده شاهد حضور فیلم هایی همچون  Maleficent: Mistress of Evil شرکت دیزنی ، فیلم Zombilan 2 شرکت سونی و Jojo Rabbit شرکت فاکس اکران خواهند شد. قطعاً هفته آینده هفته پرفروش و جذابی خواهد بود.

 

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.