ردکردن این
hader

همه چیز درباره رویداد گوگل

Google Pixel 4 /4XL

شب گذشته گوگل از اخرین نسخه گوشی های خود رونمایی کرد، گوشی هایی که میتوان آن هارا برترین مدل گوشی هایی با اندروید One دانست. گوگل این بار در طراحی این گوشی سنگ تمام گذاشته و نمیتوان کوچک ترین ایرادی به طراحی  و جنس بدنه این گوشی وارد کرد. بعد از گذشتن از جنس بدنه مقام این گوشی ها، گوگل این بار تغییر اساسی در رنگ بندی گوشی های خود ایجاد کرده و رنگ های جذابی در این گوشی ها استفاده کرده است. گوگل در این دو نسخه Pixel 4 / 4XL از بهترین سخت افزار موجود در دنیای تکنلوژی یعنی Snapdragon 855، Adreno 640 و6GB حافظه رم استفاده کرده است. بزرگ ترین تفاوت این دوگوشی صفحه نمایش آن ها است Pixel 4XL از یک صفحه نمایش 4k 6.3 اینچی با تراکم پیکسلی 537PPi استفاده کرده، که در نوع خود بینظیر است. و همچنین گوگل در Pixel 4  از یک صفحه نمایش Full HD+ 5.7 اینچی با تراکم پیکسلی 444PPi استفاده کرده. که یک قابلیت بسیار خوب برای این گوشی ها یک امتیاز مثبت به شمار میرود و این تلفن های هوشمند را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.
pixel 4 / 4XL

The pixelbook Go

 همچنین گوگل در این کنفرانس از آخرین لپ تاپ خود با نام The Pixelbook Go رونمایی کرد.گوگل  این بار یک لپ تاپ 13.3 اینچی معرفی کرده که نسبت به نسل قبلی خود یک اینچ بزرگ تر و در عین حال  تقریباً یک کیلوگرم سبک تر است. از نظر طراحی این لبپتاپ زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. ولی متاسفانه گوگل این بار نیز در این لپتاپ از سیستم عامل Chrome OS  استفاده کرده که این بزرگ ترین نقطه ضعف این دستگاه به حساب می آید. شاید گوگل نیز همانند مایکروسافت که دیگر سیستم عامل ویندوز فون را از رده خارج کرده و از اندروید استفاده میکند؛ او نیز در لپتاپ های خود از سیستم عامل ویندوز استفاده کند. این سیستم عامل هرچند که بسیار سبک و بهینه است ولیکن به هیچ وجه قابلیت های سیستم عامل ویندوز 10 را ندارد. دست کم دامنه نرم افزارهای قدرتمند ویندوز بسیار وسیع تر از سیستم عامل Chrome OS است و در عین حال که Pixelbook GO سخت افزار قدرتمندی دارد اما عملاً استفاده خاصی از این سخت افزار نمیشود. به هر صورت لپ تاپ جدید گوگل در چهار نسخه روانه بازار خواهد شد و شما هم اینک میتوانید در سایت رسمی فروشگاه گوگل پیش خرید کنید.
8GB ram/64GB SSD/Full HD Display/8th Gen Intel Core m3
8GB ram/128GB SSD/Full HD Display/8th Gen Intel Core i5
16GB ram/128GB SSD/Full HD Display/8th Gen Intel Core i5
16GB ram/256GB SSD/Ultra HD Display/8th Gen Intel Core i7
pixelbook-go

Google’s Pixel Buds 2

بعد از معرفی گوشی و لپ تاپ، گوگل از نسخه دوم هندزفری های بیسیم خود رونمایی کرد. Ear Buds های که به گفته گوگل یکی از بهترین های بازار است. یکی از مهم ترین قابلیت های این گجت  تکنولوژی میکروفن آن است. که به شما این اجازه را میدهد که درمکان های شلوغ و پرسروصدا، صدایی شفاف و با کیفیت بالا و بدون صدای محیط را داشته باشید. تکنولوژی این میکروفون به صورتی است که دهان کاربر توسط سنسور فکوس میشود و میتوان گفت لب خوانی میکند. به گفته گوگل مهم نیست گوشی شما کجا قرار دارد این Ear Buds فاصله حدود یک زمینه بازی راگبی را پوشش میدهد و هیچ افت کیفیتی ندارد. این قابلیت بیشتر برای افراد پرمشغله ای است که ممکنه در فاصله دوری از گوشی خود باشند، با این گجت هیچ تماسی را از دست نمیدهد. علاوه بر این قابلیت شما میتوانید از فرمان بر صوتی، زمانی که از گوشی خود فاصله دارد استفاده کنید. همانطور که گوگل در مراسم معرفی گفته است میتوان از این گجت 5 ساعت به صورت مداوم فقط با یک بار شارژ استفاده کرد و همچنین توانایی نگه داشتن شارژ تا 24 ساعت را در کیس وایرلس خود  دارد. طراحی Ear Buds به صورتی است که کاملا داخل گوش را پوشش میدهد و به اندازه ای کوچک است که  استفاده از آن را به راحتی فراموش میکنید.
ear-buds

Nest Mini&Nest wifi

گوگل در همان شب از دو نسخه از اسپیکر های هوشمند خود رونمایی کرد که این دو استپیکر تفاوت های بسیار زیادی نسبت به نسل قبلی خود دارند. طراحی این دو اسپیکر به صورتی است که به اکثر خانه ها جلوه خاصی هدیه میدهد. همانطور که طراحی این دو اسپیکر زیباتر از نسل قبلی خود شده است. قدرت  پخش صدا نیز تا 2 برابر افزایش یافته و کیفیت صدای بالایی را ارائه میدهد.
یکی از ویژگی های مهم که باعث شده این دو اسپیکر از دیگر اسپیکرهای هوشمند متمایز شوند سیستم فرمان برصوتی این اسپیکر ها است که به شما این اجازه را میدهد که زمان هایی که نمیتوانید از گوشی استفاده کنید یا گوشی نزدیک شما نیست تماس تلفنی و… را از دست ندهید.
nest-wifi
nest-mini

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.