ردکردن این
فیلم جوکر

فیلم جوکر پرفروش ترین فیلم درجه سنی R در تاریخ سینما هالیوود شد

در تازه ترین اخبار دنیای سینما و تلویزیون فیلم جوکر پس چهار هفته اکران توانست با پشت سر گذاشتن Deadpool 2 به پرفروش ترین فیلم درجه سنی R بدل شود. این فیلم پس از چهار هفته اکران به فروش بیش از 788.1 میلیون دلار در سراسر جهان دست یافته است و توانست قسمت دوم Deadpool را که پیش تر در سال 2018 توانسته بود 785 میلیون دلار در سراسر جهان به جیب بزند را پشت سر گذارد. 

فیلم جوکر در آمریکای شمالی 258.6 میلیون دلار به دست آورده است و همچنین در سراسر جهان 529.5 میلیون دلار نیز فروش کرده است. با اینکه جوکر به خاطر تم شرارت و خشونت آمیز آن نگاه پلیس و نیروهای امنیتی را به خود جلب کرده  و با محدودیت هایی در هنگام اکران مواجه شده بود بنظر این محدودیت ها برعکس جواب داده و باعث شده مخاطبان توجه بیشتری به این فیلم داشته باشند. فیلم جوکر با هزینه ساخت تقریبا 70 میلیون دلاری به یکی از سودآور ترین فیلم های کامیک بوکی و ابرقهرمانی  تاریخ نیز بدل شده است. جوکر از همه جهت یک پیروزی تمام عیار برای دی سی و براردران وارنر به حساب می آید.

در همین رابطه و با عبور جوکر از ددپول بازیگر اصلی این مجموعه رایان رینولدز نیز این رکورد را در توییت خود تبریک گفت و این چنین بیان کرد :

 

پستهای تبریک باکس آفیس با درجه سنی R مانند فیلم هایی که قبلاً به آنها عادت کرده اید، نیستند.

در همین رده قسمت اول ددپول با فروش 782 دلاری و قسمت سوم ماتریکس با فروش 738 میلیون دلاری و ایت با فروش 697 میلیون دلاری در مکان های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.