ردکردن این
جارد پادالکی بازیگر نقش سم در سریال سوپرنچرال

بازیگر سوپرنچرال دستگیر شد

در جدیدترین اخبار دنیای فیلم و سریال بنابر خبر وب سایت The Wrap ، جارد پادالکی بازیگر نقش سم در سریال محبوب سوپرنچرال در طی ضرب و شتم با یکی از کارمندان خودش در بار شهر آستین ایالت تگزاس بازداشت شد.

پلیس شهر آستین جارد پادالکی را در بامداد دوشنبه بازداشت کرده است. همچنین پلیس عکسی نیز از این دستگیری را پخش کرده که در ادامه قرار خواهد گرفت . آنطور که بیان کردند این بار با نام  Stereotype متعلق به خود جارد پادالکی می باشد.

جارد پادالکی بازیگر نقش سم در سریال سوپرنچرال

مقامات بیان کردند که اندکی پس از ساعت دو بامداد به صحنه برای بررسی آمده اند در حالی که یکی از حاضران فریاد می زد “این مرد را ببریدش به زندان”. یکی از مصدومین بیان کرده است. ابتدا دعوا لفظی بوده و هر دو به بیرون از بار رفته بودند و سپس وقتی قصد داشته که به بار بازگردد، دعوا فیزیکی می شود و مدیر و معاون بار که یکی از ناحیه ابرو مصدوم شد.

همچنین نیروهای پلیس اعلام کرده اند زمانی که رسیدند مشخص بوده که پادالکی آن دو را مورد ضرب و شتم قرار داده و لبخند کنان پرسه میزده است و در ادامه دو افسر با تلاش او را مهار کردند و در ماشین پلیس قرار دادند. بر اساس قوانین ایالت تگزاس ضرب و شتم جرم بوده و برای هر ضرب و شتم باید مبلغی حدود 5000 دلار جریمه پرداخت کند.

پادالکی جدیداً در بین بازیگران سریال Walker که ریبوت سریال قدیمی Walker Texas Ranger هست و قرار است از شبکه CW پخش شود قرار گرفته بود. آنطور که وب سایت Wrap بیان کرده است پس از این حادثه در تماسی که این وب سایت با شبکه های  CW و CBS TV داشته آنها پاسخگو نبوده اند. باید دید این دستگیری آیا در روند سوپرنچرال  و دیگر نقش هایی که جارد پادالکی داشته است تاثیری خواهد گذاشت یا خیر.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.