ردکردن این
رابرت ایوانز

رابرت ایوانز ، تهیه کننده و رئیس پارامونت درگذشت

رابرت ایوانزتهیه کننده و مدیر اجرایی پارامونت در شنبه شب در سن 89 سال درگذشت . این تهیه کننده محبوب که تهیه کنندگی مجموعه هایی چون Chinatown و Urban Cowboy به عهده داشته است. او همانند آثارش به صورت ملودراماتیک و احساسی زندگی کرد و سرانجام در شب شنبه 26 اکتبر 2019 دار فانی را وداع گفت.

شخصیت های عجیب و غریب در هالیوود کم نیست ولی رابرت ایوانز جزء شخصیت هایی در هالیوود است که فراز و نشیب های بسیاری را در زندگی خود تجربه کرده . کسی که قبل از 18 سالگی نزدیک به 300 کار رادیویی داشته و دچار مشکل ریوی می شود و کار خود را از دست میدهد. پس از آن  در نقش یک بازاریاب برای برادرش در فروشگاه ایوانز کار می کند و سپس آرام آرام خود را به بازیگری و تهیه کنندگی نزدیک می کند. او همچنین در ابتدا، کارهای محدودی با شرکت فاکس نیز انجام داده بود. از اتفاقات عجیب زندگی اون اعتیادش به کوکائین است. که هم باعث دستگیری و به زندان رفتنش شد و همچنین در حرفه او تاثیر منفی بسیاری داشت. جالب تر اینکه در طول زندگیش 7 بار ازدواج کرده و سپس طلاق گرفته است.

مهمترین اثر رابرت ایوانز فیلم Chinatown 1974
مهمترین اثر رابرت ایوانز فیلم Chinatown 1974

او به عنوان رئیس بخش تولید شرکت پارامونت بیش از 20 اثر را تولید کرده است.  او هچنین در ابتدا به عنوان بازیگر در فیلمهایی همچون Lydia Bailey ، The best of everything و … بازی کرده ولی آثار متوسط و پایینی می باشند. از بیادماندنی ترین فعالیت های او به عنوان تهیه کننده ساخت فیلم Chinatown ساخته 1974 می باشد که حدود 11 نامزدی اسکار را به ارمغان آورد و یجورایی رابرت را با محله چینی ها میشناسند. حتی در تیتر مرگ این شخصیت ورایتی با عنوان Chinatown از رابرت یاد کرده است.

ایوانز در سال 1998 دچار سکته مغزی شد که نیمی از فعالیت های حرکتی او دچار اختلال شد و با تلاش و ممارست های بسیار توانست بازهم تا حدودی خود را بهبود بخشد و در سال 2013 به دنیای تهیه کنندگی بازگردد. او در 26 اکتبر 2019 در بورلی هلیز ایالت کالیفرنیا در سن 89 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.