ردکردن این
DT_PC

نسخه PC بازی Death Stranding رسما تایید شد

بلاخره بعد از مدتها شایعه استودیو کوجیما پروداکشنز رسما از پورت شدن بازی برای PC خبر داد. بازی Death Stranding کمتر از ده روز دیگر برای کنسول نسل هشتمی سونی Playstation 4 عرضه میشود.

کوجیما در حساب توییتری رسمی شرکت این چنین نوشت:

از تمامی کسانی که بازی Death Stranding را پشتیبانی و حمایت کردند ممنونیم. بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 راهی کنسول PS4 خواهد شد. بعلاوه، ما (کوجیما پروداکشنز) بسیار خرسند هستیم که اعلام کنیم بازی Death Stranding در اوایل تابستان سال 2020 برای PC منتشر می شود.

Death_Stranding_Coming_to_PC_2020
توییت شرکت کوجیما پروداکشنز درباره انتشار بازی روی پی سی

پورت شدن بازی های انحصاری سونی روی پی سی چیز جدیدی نیست. بازی های شرکت Quantic Dream قبلتر نیز بروی PC عرضه شده بودند. اگرچه بازی دث استرندینگ از جمله “فقط برای پلی استیشن” Only on Playstation استفاده نکرده بود و برای همین دلیل شایعات مبنی بر انحصاری نبودن بازی را قوت بخشید. از آنجا که اکثرا اطلاع دارن بازی های انحصاری سونی از عبارت Only on Playstation استفاده میکند. حالا این بازی بعد از کلی تبلیغات و گیم پلی راه خودش را برای علاقه مندان PC باز خواهد کرد و آخرین دست پخت هیدیو کوجیما را میتوانند در اوایل تابستان سال 2020 تجربه کنند.
البته هنوز مشخص نیست نسخه PC بازی روی کدام پلتفرم ها منتشر خواهد شد. آیا برروی Steam عرضه میشود و یا باز هم Epic Games دست بکار میشود و بازی را در اختیار خود قرار میدهد. باید منتظر ماند و دید که بلاخره روی کدام یک از این دو پلتفرم معروف منتشر خواهد شد.

بازی Death Stranding در تاریخ 18 برای کنسول PS4 منتشر میشود و در اوایل تابستان 2020 راهی PC میشود.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.