ردکردن این
احتمال توافق برای ساخت ادامه «دورهمی»/ «شب‌نشینی» یا «دورهمی»؟!

احتمال توافق برای ساخت ادامه «دورهمی» / «شب‌نشینی» یا «دورهمی»؟!

برنامه دورهمی نخستین بار زمستان 94 روی آنتن شبکه نسیم رفت برنامه ای تلویزیونی که به مسائل و مشکلات جامعه در قالب طنز همراه با اجرای نمایش های کوتاه و استندآپ کمدی با بازی بازیگرانی نظیر  سروش جمشیدی می پردازد.

 

این برنامه در طی 197 قسمت با حضور هنرمندان و شخصیت های معروف به عنوان مهمان، در میان مردم بسیار محبوب شد و همین مسئله باعث ساخت 3 فصل از این برنامه پر مخاطب به تهیه کنندگی مصطفی احمدی و کارگردانی و اجرای مهران مدیری شد.

در حالی که مقرر شده بود فصل جدید «دورهمی» از فروردین امسال روی آنتن برود به دلیل انتقادات مهران مدیری و از برخی مسئولان، این برنامه متوقف و باعث جدایی مهران مدیری از صدا و سیما شد.

مهران مدیری نیز بعد از این اتفاق شروع به  ساخت برنامه‌ای به نام «شب‌نشینی» برای پخش خانگی کرد برنامه ای شبیه به برنامه دورهمی است که علیرغم ضبط یک قسمت از آن هنوز تولیدش ادامه نیافته است.

 

در حالی که مهران مدیری مشغول بازی در فیلم «درخت گردو» است، شنیده می‌شود مدیران صدا و سیما مجددا با او برای ساخت ادامه فصل جدید برنامه «دورهمی» وارد مذاکره شده‌اند و از مدیری خواسته‌اند بار دیگر برای ساخت «دورهمی» به صدا و سیما برگردد در این شرایط باید دید مهران مدیری چه تصمیمی برای «دورهمی» و برنامه جدیدش «شب‌نشینی» می‌گیرد

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.