ردکردن این
فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

انیمیشن Spider-Man : into The Spider-Verse 2 در بهار 2022 اکران خواهد شد.

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال شرکت انیمیشن سازی سونی در اکانت رسمی انیمیشن  Spider-Man: Into the Spider-Verse در تویتر با انتشار ویدئویی کوتاه خبر از زمان اکران قسمت دوم این انیمیشن دوست داشتنی داد. در این اکانت زمان اکران قسمت دوم را 8 آپریل 2022 اعلام کرده است.

قسمت اول این انیمیشن که کار مشترک کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز بوده است در سال 2018 با بودجه 90 میلیون دلاری روانه سالن های سینمایی شد و هم با استقبال بسیار گرم منتقدین و هم با استقبال خود مخاطبین رو به رو شد. این فیلم در مجموع نزدیک به 400 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است. و می توان گفت جز بهترین انیمیشن های ساخته شده ابرقهرمانی براساس کتاب های کامیکی است. شخصیت مایلز مورالس که در این انیمیشن نقش اصلی و یکی از اسپایدرمن های این انیمیشن بود در سال 2011 توسط برایان مایکل بندیس خلق شده است و امتیاز آن متعلق به شرکت مارول می باشد.

حال شرکت سونی تقریبا زمانی بسیار مناسب و خوبی را در اختیار تیم سازنده Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار داده اند تا بتوانند همانند قسمت اول خلاقانه و زیبا داستانی را در دنیای ابرقهرمانی مرد عنکبوتی بسازند. تقریبا چهار سال و نیم با قسمت اول فاصله دارد و علاقمندان باید دو سال و نیم دیگر صبر کنند تا دوباره این انیمیشن دوست داشتنی در بهار 2022 به سینماها بازگردد.

منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.