ردکردن این
فیلم Ant Man 3

فیلم Ant-Man 3 ساخته خواهد شد.

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال جهان ، فیلم سینمایی 3 Ant-Man با بازگشت کارگردان آن پیتون رید و قراردادی که برای ساخت آن با مارول امضا کرده است،در مسیر نهایی قرار گرفت. پیش تر اعلام شده بود که قسمت سوم این فیلم ابرقهرمانی ساخته خواهد شد، حال با حضور کارگردان دو قسمت گذشته آن عملاً فیلم در مسیر ساخت قرار گرفته است. 

پاول راد در این فیلم در نقش مرد مورچه ای حضور خواهد داشت و همچنین احتمال حضور آوانجلین لیلی و مایکل داگلاس نیز در نقش های خودشان وجود دارد. شخصت مرد مورچه ای تا بحال در چهار فیلم به تصور کشیده شده است و قرار است پاول راد پنجمین حضور خودش را در این نقش ابرقهرمانی کوچک ایفا کند. پیش تر مارول از این شخصیت دوبار در Ant-Man و همچنین در کاپیتان مارول : جنک داخلی و در انتقامجویان : پایان بازی استفاده کرده بود. 

قسمت اول مرد مورچه که در سال 2015 اکران شد، توانست 519 میلیون دلار در سرار جهان به فروش برساند. و البته نمره قابل قبولی نیز از منتقدین و کاربران را از آن خود کند. قسمت دوم مرد مورچه با نام Ant-Man and The Wasp در سال 2018 اکران شد و توانست به فروش 622 میلیون دلاری از 195 میلیون دلار هزینه ساخت دست یابد. که البته فروش نسبتا مناسبی برای یک ابرقهرمان کوچک و بی حاشیه است. همچنین قسمت دوم نیز نسبت به قسمت اول با واکنش بهتری از سوی منتقدین مواجه شده است. 

مرد مورچه ای 3 احتمال دارد در انتهای سال 2020 فیلمبرداری آن به اتمام برسد و آنطور که بیان شده است، برنامه ریزی پخش آن مربوط به سال 2022 می باشد. هنوز جزئیات بیشتری درباره داستان و بازیگران آن بیان نشده و باید صبر کرد، در روزهای آتی آیا مارول جزئیات بیشتری را به علاقمندان خود ارائه می کند یا خیر.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.