ردکردن این
GTA-Online

اطلاعات کامل آخرین بروزرسانی بازی GTA Online

جهان بازی  GTA Online مملو از اِلِمان های جذاب و عجیب است. آخرین بروزرسانی بازی شما رو به یک آدم فضایی تبدیل میکند و باید با کشاورز ها، اف بی آی و همچنین ارتش وارد جنگ شوید. همچنین میتوانید به یک حیوان تبدیل شوید. حیواناتی مثل خرگوش و سگ. با کمی خوش شانسی میتونید به پاگنده تبدیل شوید.

هر ساله شرکت Rockstar در بازی GTA Online بروزرسانی های عجیب هایی در جشن هالووین ارائه میدهد. عموما این بروزرسانی ها شامل مودهای ترسناک، ماسکهای ترسناک و یا خودروهایی با ظاهری شیطانی هستند. امسال بروزرسانی جشن هالووین در کنار محتویات محتوایت جدید را نیز اضافه کرده است. مراحل جدید حالت بقا Survival که بیشتر با نام پروژه 4808 (Project 4808) شناخته میشوند. این مراحل شما را به یک آدم فضایی با ظاهری عجیب و اسلحه قدرتمند لیزری تبدیل می کند.


GTA-Online-Alien

UFOها، آدم فضایی و اسلحه لیزر همگی در حالت جدید بقا Survival Mode وجود دارد. اگر مراحل حالت بقای بازی GTA Online را دوست ندارید، احتمالا حالت جدید را دوست نخواهید داشت. اما تغییرات ظریفی نیز اعمال شده. تغییراتی از جمله محتویات سلامت در این مود اضافه شده.

در حالت عادی و استاندارد Survival این مود فقط به عنوان کیت های سلامت عمل میکند. اما در حالت Project 4808 این کیت ها با تخم مرغ های فضایی شکل جایگزین می شوند.چیزی که اولین بار در سال 2019 در یک ماموریت در بازی دیده شده بود.

البته این را هم اضافه کنیم که به عقیده ما این بهترین حالت هالووین نسبت به مودهای قبلی نیست، اما فارق از این صحبت ها این مودها یک حالت خیلی خوب و جالبی به GTA Online است. در ضمن تمام حالت هایی که قبلا در بروزرسانی های جشن هالووین مانند حالت بسیار جذاب Slashers بودند، همچنان در این بروز رسانی نیز وجود دارند.


GTA-Online-Animals

محتوای جدید دیگر قابل بحث در این بروزرسانی جشن هالویین حیوانات است. در این حالت بازیکنان قادر خواهند بود که به شکل حیوانات مختلفی ظاهر شوند. حالت تغییر به شکل حیوان اولین بار در بخش داستانی بازی در سال 2013 در یکی از مراحل شما کنترل یک سگ را در اختیار داشتین، اما اکنون شما تجربه ی جدید از این حالت را خواهید داشت، این حالت در لابی های شخصی و عمومی نیز در دسترس خواهند بود. بازیکنان در این حالت باید 75 گیاه پیوت مخفی شده را در شهر بزرگ لوس سانتوس بیابید (نگران نباشید بازیکنان همه این گیاهان را رو روی نقشه علامت گذاری کردند) وقتی آنها را پیدا کردید آنها بخورید، شما بصورت تصادفی به شکل خرگوش، سگ، گوزن و حتی کوسه! تبدیل شوید.

یک جا توی شهر در حال رانندگی بودم که ناگهان یک سگ را زیر گرفتم، اما فهمیدم این سگ یک بازیکن بود که دنبال بازیکن دیگه افتاده بود. کمی بعد من یه خرگوش شده بودم سگی که زیر گرفتم مچم رو گرفت و دنبال من افتاد منم فرار کردم اما در آخر توانست منرو توی یک بن بست بگیره و من تا سر حد مرگ کتک بزنه (اصلا یه وضعی…).

در زمان خاصی از شب ، مکانی خاصی در نقشه، هنگامی که هوا مه آلود شده است اگر شما یک گیاه خاصی در آن مکان بخورید، تبدیل به پاگنده افسانه ای میشود. شاید شما فکر کنید که ای بابا باز هم یک شایعه دیگه در بازی که پاگنده رو وجود دارد، اما این یکی کاملا واقعی است.

در ادامه میتوانید گیم پلی بیگ فوت یا همان پاگنده را مشاهده کنید:

در حالت پاگنده شما میتوانید مردم را بنزنید، همچنین میتوانید با چتر از کوهها بپرید و از اسلحه نیز استفاده کنید. اکنون شما میتوانید از مغازه ها با ظاهر ساسکواچ سرقت کنید. (ساسکواچ Sasquatch یک هیولای افسانه ای و انسان نما که در کوه های شمال غربی آمریکا زندگی می کند).

فقط چند روز از این بروزرسانی میگذرد و این تغییر ظاهر به حیوانات به تازگی کشف شده، در آینده شاید شاهد ویدیوهایی بیشتر نیز باشیم. همانگونه که بالا گفته شد، اصلا یه وضعی…!

نظر شما درباره این بروزرسانی چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.