ردکردن این
Wow

تریلر سینماتیک WoW: Shadowlands

در جریان مراسم اختصاصی شرکت بلیزارد در دو روز 1 و 2 نوامبر برگزار شد، شاهد رونمایی از آخرین بسته الحاقی بازی محبوب جهان وارکرفت با نام Shadowlands بودیم.

در این تریلر سینماتیک شاهد شخصیت Blood Elf بنام سیلوانا هستیم که در حال جنگ با آخرین لیچ کینگ بنام Bolvar Fordragon است. در ابتدا سیلوانا  به قملرو آیس کرون وارد میشود، تاج را از بین میبرد و به دوران لیچ کینگ پایان میدهد و منطقه شادولندز با بدون لیچ کینگ رها میکند.

همانطور که از عنوان بسته الحاقی پیداست Shadowlands نسخه زندگی پس از مرگ در جهان وارکرفت است. این هشتمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft در طول حیات این بازی بحساب می آید. این بسته 5 منطقه جدید را به بازی اضافه میکند. طبق گفته بلیزارد شادولندز شامل: “مزارع درخشان باستیون، میدان های جنگ زده مالدراکسوس، گرگ و میش ابدی آردنولد، نگهبانان ریوندرث و منطقه ترسناک ماو” خواهد بود.

با توجه به اینکه اکنون سیلوانا لیچ کینک را از بین برده باید با عواقب زندگی پس از مرگ مواجه شوند. همچنین باز کردن درب زندگی پس از مرگ امکان بازگشت شخصیت های قدیمی مانند: Utter the Lighbringer و Kael’thas  Sunstrider و همچنین معرفی Covenants خواهیم بود. این شخصیت ها حاکم مناطق مختلف Shadowlands خواهند بود. بازیکنان میتوان با یکی از چهار همپیمان Forge a bondهمپینان پیوند برقرار کنند. چهار عهدی به نام Kyrian , Night Fae, Venthyr و Necrolords هستندكه براساس انتخاب خود توانایی های جدیدی را به آنها اعطا می کنند.

در ادامه میتوانید تریلر زیبای بسته الحاقی Shadowlands را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

نظر شما درباره هشتمین بسته الحاقی جدید چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.