ردکردن این
لیدی گاگا

لیدی گاگا در فیلم قتل گوچی بازی خواهد کرد

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال جهان  بر اساس خبری از وب سایت ددلاین، لیدی گاگا خواننده مشهور در دومین تجربه بازیگری خود در فیلم Gucci Murder به کارگردانی ریدلی اسکات به ایفای نقش خواهد پرداخت. این فیلم درباره خانواده فشن و مد برند معروف ایتالیایی “گوچی” و قتل نوه بنیانگذار این برند یعنی Guccio Gucci خواهد بود. ریدلی اسکات مشهور که کارگردانی فیلم هایی همچون بلید رانر 1982 ، بیگانه 1979 ، گلادیاتور 2000 را در کارنامه خود دارد ، کارگردانی این اثر را به عهده گرفته است. لیدی گاگا نیز در نقش Patrizia Reggiani که همسر سابق Maurizio Gucci است را بازی خواهد کرد.

بعد از دوازده سال زندگی مشترک مائوریزیو گوچی ( نوه بنیانگذار گوچی ) همسر خود را طلاق داده و با فرد جوان دیگری ازدواج می کند و همین باعث شروع اتفاقات و جریانات اصلی در داستان می شود. و پس از مرگ مائوریزیو  گوچی ، همسر سابقش که لیدی گاگا آن را بازی می کند به اتهام قتل او به دادگاه میرود و سپس زندانی می شود. رجیانی تا سال 2016 در زندان به سر میبرده است و به او  در این سالها لقب بیوه سیاه را داده بودند. 

این اثر بر اساس کتابی با نام خانه گوچی نوشته رابرتو بنتیوگنا که داستانی مهیج درباره قتل ، دیوانگی ، طلسم و طمع در این خاندان گوچی را روایت میکند ، ساخته شده است.

لیدی گاگا پیشتر اولین نقش خود را در فیلم A Star is Born ساخته بردلی کوپر در سال 2018 بازی کرده است. این فیلم با استقبال بسیار خوب منتقدین و بینندگان مواجه شد و توانست برای لیدی گاگا جایزه بهترین موسیقی را در اسکار 2019 از آن خود کند. لیدی گاگا همانند خوانندگیش در این فیلم واقعا خوش درخشید و نقش فوق العاده ای را ایفا کرد. حال در دومین تجربه خود به سراغ دنیای مد و خاندان یکی از معروفترین برندهای دنیا رفته است.

ردیلی اسکات پیشتر برای فیلم هایی همچون Thelma & Louise ، Gladiator ، Black Hawk Down نامزد بهترین کارگردان در مراسم اسکار شده بود ، فیلم فوق العاده گلادیاتور با بازی زیبای راسل کرو جزو بهترین کارهای این کارگردان انگلیسی می باشد. این فیلم 12 نامزدی در اسکار دارد و از این تعداد 5 تا از آنها را برنده شده است.

جزئیات بیشتری در خصوص فیلم قتل گوچی در دسترس نمی باشد و اولین خبر از سوی وب سایت رسمی ددلاین منتشر شده بود. باید منتظر بود تا جزئیات بیتشری در خصوص این فیلم توسط سازندگان ارائه شود.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.