ردکردن این
فیلم Fantastic Beasts

قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts ساخته خواهد شد.

در تازه ترین اخبار فیلم و سریال جهان ، شرکت وارنر خبر از ادامه فیلمبرداری و تولید قسمت سوم  Fantastic Beasts داد.پس از توقف تولید چندین ماهه قسمت سوم ، بار دیگر قرار است این اسپین آف مجموعه هری پاتر در بهار 2020 در شهر ریو برزیل ادامه پیدا کند.

قرار بود فیلم جانوران خارق العاده به صورت یک فرانچایز 5 قسمتی باشد. ولی پس از اکران قسمت دوم و افت فروش زیاد آن نسبت به نسخه اول ، شرکت وارنر را نگران کرد که شاید آنقدر که باید این فرانچایز توان جذب مخاطب و فروش ایده آل را ندارد.

قسمت اول جانوران خارق العاده با نام  Fantastic Beasts And Where To Find Them که با هزینه تقریباً 200 میلیون دلاری  در سال 2016 ساخته شده بود در سراسر جهان نزدیک به 830 میلیون دلار فروش کرد. اما قسمت دوم این مجموعه با نام Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald که با 200 میلیون دلار در سال 2018 ساخته شده بود به درآمد 650 میلیون دلاری از سراسر جهان دست یافت که خوب درآمدی خوبی برای این هزینه سرسام آور نمی باشد. البته قسمت دوم نسبت به قسمت اول واقعا ضیعف تر ساخته شده بود و داستان گویی فاجعه باری داشت تا جایی که نمره منتقدین آن 50 از 100 شد و حتی کاربران IMDB محبوبت متوسط 6.6 را برای آن در نظر گرفته بودند.

پس از هزینه بسیار بالای قسمت دوم و عدم موفقیت مورد انتظار برای برادران وارنر ، گمانه زنی هایی صورت گرفت که این فرانچایز به انتهای خود رسیده است. وارنر برای دو قسمت ابتدایی در مجموع 400 میلیون دلار هزینه کرده است. اما بالاخره بعد ماهها بلاتکلیفی این شرکت اعلام کرد که قرار است فیلمبرداری آنرا از سال 2020 آغاز کند و در نوامبر 2021 در سینمای جهان اکران شود.

مجموعه Fantastic Beasts از کتابی با همین عنوان نوشته جی.کی رولینگ خالق هری پارتر ساخته شده است. کارگردانی قسمت سوم را دیوید یاتس کهنه کار که پیشتر در مجموعه هری پارتر و دو قسمت گذشته جانوران خارق العاده حضور داشته است، انجام خواهد داد. بازیگرانی همچون ادی ردمیاین ، جانی دپ و جسیکا ویلیامز از بازیگران قطعی قسمت سوم خواهند بود.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.