ردکردن این
شروع پخش فیلم His Dark Materials

His Dark Materials: بزرگترین درام جدید از 5 سال گذشته تا کنون که شبکه های BBC/HBO در British TV با 7.2 میلیون تماشاچی به نمایش می گذارند .

His Dark Materials به عنوان یک سریال ، 4 نوامبر 2019 ، شروع قدرتمندی را  برای شبکه های BBC و HBO در پی داشت.

این سریال که اقتباس افراطی از کتاب “Bad Wolf” فیلیپ پولمن است با جذب 7.2 میلیون ببیننده، ساعت 8 شب یکشنبه این هفته، آن را به بزرگترین شروع درام جدید در تلویزیون بریتانیا  از 5 سال گذشته تا کنون تبدیل کرد .

سری 8 قسمتی این سریال ، برترین درام ارزیابی شده یک کانال، از زمان سریال تفنگداران (با 7.4 میلیون تماشاچی) بر روی شبکه BBC در ژوئن 2014 بود . این فیلم به راحتی در رده خودش ،بزرگترین نمایش بر اساس آمار BARB شبانه تلویزیون نیز می باشد. شبکه BBC به قدری از موفقیت فصل اول این سریال خاطر جمع است که ساخت فصل دوم آن را در نظر دارد.

His Dark Materials از سایر درام های امسال BBC مثل باپتیست (4.5 میلیون) ،جک جنتلمن (5.1میلیون) ، بینوایان (4.5 میلیون) عبور کرد. پیش از این ، اولین قسمت در سری پنجم سریال جنایی رمز آلود “Line Of Duty “، بزرگترین درام شبکه ای 2019 تا کنون بود که توسط 7.8 میلیون تماشاچی مشاهده شد. این سریال همیشه از ساعت 9 شب به بعد پخش می شد .

با توجه به شهرت و قدرت شبکه HBO در سال جاری به واسطه پخش سریال پربیننده “بازی تاج و تخت” و سریال هایی از این دست ، احتمال موفقیت سریال His Dark Materials در این شبکه نیز همچون BBC صد در صد تضمین شده است.

His Dark Materials ، نوشته “جک ترون ” به طور بی سابقه ای توسط مطبوعات بریتانیا ستایش شده است زیرا نمایشنامه این فیلم برگرفته از کتاب های “ورد پولمن” است . “ورد پولمن ” با کتاب های سه گانه اش مشهور شد که با ” سپیده شمالی ” در سال 1995 شروع می شود و با خنجر ظریف (1997) و دوربین کهربایی (2000) ادامه می یابد که از پر فروش ترین و مشهور ترین رمان های تاریخ به شمار می آیند.

به گفته Lusy  “زمان و فضا لازم برای قضاوت کتاب ها وجود دارد و اولین قسمت سریال از همه نظر برجسته و قابل ملاحظه بوده ، و همه پتانسیل های آن محقق شده است”.

بازیگران بسیار معروفی در این سریال بازی می کنند که از جمله آن ها می توان به دافنه کین، لین منیول میراندا(در بازگشت مری پاپینز)، جیمز مک آووی ، کلارک پیترس، ایان گلدر، روس ویلسون و ویل کین اشاره کرد. و صد البته این سریال را دیدنی تر می کنند.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.