ردکردن این
NightKing-Concept

ظاهر بسیار متفاوت شاه شب در کتاب

طبق خبری که Vanity Fair نشان داد، طراحی اصلی شاه شب در کتاب “هنر بازی تاج و تخت” وجود دارد. Deborah Riley طراح تولید سریال Game of Thrones تعدادی از طراحی اولیه و اصلی شخصیت های این سریال معروف را به نشان میدهد. در یکی از طراحی هایی که در فضای اینترنت پخش شده، شاه شب Night King را مشاهده میکنیم که چهره و لباس های بسیار متفاوت تری را نسبت به شاه شب در سریال دارد. یک تاج بلند بروی سر، ریش های بلند و لباسی شاهانه به تن دارد و شاید بتوان گفت چهره مناسبتری برای حدااقل اسم آن در طرح مشاهده میکنیم. اولین بار شاه شب را در قسمت نگهبانان Oathkeeper در فصل چهارم سریال Game of Throne مشاهده کردیم. شاه شب به سرعت علاقه هواداران سریال را به خود جلب کرد.
بازی تاج و تخت نشان داد که وایت واکرها توسط “فرزندان جنگل” خلق شدند. وایت واکرها سلاحی بودند برای از بین بردن بشریت و شاه شب Night King اولین خلقت فرزندان جنگل بود. اگر چه شخصیت شاه شب متفاوتی مربوط به وایت واکرها در تاریخچه کتاب “نغمه یخ و آتش” (نویسنده جورج آرآر مارتین) وجود دارد، اما ارتباط او با رمان ها، در صورت وجود، هنوز نامشخص است.
در ادامه عکس مربوط به شاه شب را در کتاب  The Art of Game of Thrones ببینید:


Nightking
چهره اصلی “شاه شب” در کتاب

طبق ایمی که Riley به Vanity Fair ارسال کرده بود، اعلام کرد که تیم طراحی منبع الهام کافی برای طراحی شخصیت Night King در اختیار نداشتند و یا حتی بازیگری برای انتخاب در اختیار آنها قرار نداده بودند تا بتوانند حداقل نسبت به اندام و ظاهر بازیگر طراحی کنند، به همین دلیل مجبور شدند شخصیتی “مستقل” را خلق و به نمایش بگذارند.”بری گاوور” طراح جلوه های بصری سریال بازی تاج و تخت در طی صحبتی اعلام کرد: “به ما گفته بودند ضاهر شاه شب شبیه به همان وایت واکرها باشد فقط با ظاهری شاهانه و رئیس گونه با لباسی متفاوت طراحی کنیم، ما منبع الهام خاصی در اختیار نداشتیم.”

GoT-Night-King
ظاهر “شاه شب” در سریال

این احتمال وجود دارد که طراحان سریال Game of Thrones  به دلیل اختلاف ذوق طرح های متفاوتی ارائه دادند که در نهایت یکی از آنها انتخاب شد. دلیل دیگر این است که در رمان “شاه شب” هیچ همتای مستقیمی ندارد که بتوان از آن در طراحی الهام گرفت. در حقیقت هیچکس در آن زمان کتاب را برای الهام گیری در اختیار نداشت و طراحان مجبور شدند از اطلاعات و الهامات خودشان در خلق شاه شب استفاده کنند.
نظر شما در رابطه با چهره شاه شب چیست و کدام یک از آنها را بیشتر میپسندید؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.