ردکردن این
DriveClubps4

بسته شدن سرورهای بازی SingStar و DriveClub

سونی سرورهای بازی SingStar در تاریه 31 ژانویه بسته خواهد کرد، بازی DriveClub – DriveClub VR نیز در همان تاریخ بسته خواهد شد.

سونی در یک پست اعلام کرد که تمامی ویژگی های آنلاین، امکانات شبکه و تمامی آهنگهای خریداری شده در تاریخ 31 ژانویه بازی SingStar غیرفعال میشوند. این غیرفعال شدن برای هردو کنسول PS3 و PS4 بسته خواهد شد.

ویژگی های آفلاین برای هردو پلتفرم باقی خواهند ماند، اما فقط کاربران PS4 میتوانند آهنگهایی که از قبل خریداری کردند را دوباره دانلود کنند. این ویژگی برای دارندگان کنسول PS3 وجود ندارد، پیشنهاد میشود که همین الان آهنگهای خریداری شده بازی SingStar را تا قبل از بسته شدن کامل سرورهای آن دانلود کنید.

SingStar

از یکم فوریه آهنگهای بازی SingStar فقط محدود به نسخه فیزیکی خواهد بود، تمامی حالت های Party Mode، امتیازات کسب شده، ساختن لیست ترانه ها و ویدیوها فقط بروی کنسول و بصورت محلی میسر خواهد بود و دیگر خبری از امکانات آنلاین بازی نیست. همچنین اشتراک گذاری فیلم ها در شبکه اجتماعی برای همیشه در دسترس نخواهد بود. به علاوه ویژگی های Channel Surfer, Concert Debut, Star in My Eyes, and SingStar Trophies قابل دسترسی نخواهند بود.

بازی SingStar تنها بازی نیست که امکانات آنلاین آن بسته میشود، Driveclub، Driveclub VR, Driveclub Bike نیز در تاریخ 31 مارس غیر فعال خواهند شد. در این تاریخ تمامی سرورهای بازی Driveclub برای همیشه بسته میشوند و همه ویژگی های این بازی فقط بروی محتوای فیزیکی خواهد بود.

Driveclub Screenshot

با وجود اینکه بازی Driveclub هنوز هم جزو بهترین گرافیک های بصری در بین بازی های ریسینگ به شمار میرود. نظر شما درباره بازی های بالا و بسته شدن سرورهای آنها چیست.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.