ردکردن این
Kids

پنج برنامه کودک مناسب برای خردسالان

یکی از معضلات همیشگی خانواده هایی که فرزندانی خردسال دارند، سرگرمی کودکانشان است. در اینجا در باره سنین 2 تا 4 سال صحبت میکنیم. تعویض پوشک، بیخوابی شبانه و غذا خودرن همه این مسائل رو میتوان مدیریت کرد، اما پیدا کردن سرگرمی مناسب شاید در ضاهر کاری ساده باشد اما اگر با دقت به این مسئله نگاه کنیم، یافتن این سرگرمی هایی که پیامدهای مخربی نداشته باشد، کاری دشوار است.
اما یکی از مهمترین سرگرمی کودکان خردسال، برنامه های تلویزیون بخصوص کارتون ها هستند. امروزه سریال های کارتونی بسیار زیادی در قالب تلویزیون به نمایش در می آیند. اکثر خانواده ها به محتوای این کارتون ها توجه آنچنانی نمیکنند و صرفا فقط به کارتونی بودن آن بسنده میکنند. از برنامه هایی که صد در صد آنها آموزشی با صفر درصد سرگرمی گرفته تا خواندن ترانه های خواننده ها که هیچ جنبه آموزشی در آنها دیده نمیشود و صرفا وقت تلف کردن هستند. برخی برنامه های کارتونی کمیابی وجود دارند که علاوه زیبایی ضاهری شامل مطالب آموزشی نیز هستند و همچنین برای پدر و مادر ها نیز بدلیل خوش ساخت بودن آنها زیبا و جذاب خواهند بود.
در این مقاله قصد داریم تا 5 برنامه مناسب برای کودکانی که در سنین 2 تا 4 هستند را به شما معرفی کنیم. برنامه هایی که هم تولید آنها به نحو احسن انجام شده و هم مطالب مفید آموزشی مناسب در آنها گنجانده شده است.

5- اکتوناتز

حقیقت من عاشق اکتوناتزها هستم، این روزها نزدیکترین کارتونی به کودکان دهه هفتاد که شخصا معتقد هستم بهترین دوران کارتونها بود. در حقیقت کارتونهای امروزی بیشتر با تم ابرقهرمانی و جنگ با ربات ها است یا محتوای کمتری برای خردسالها در آنها وجود دارد، دراینجا با یک تیم چند ملیتی از حیوانات بامزه سرو کار داریم که برای نجات بقیه حیوانات به اعماق دریا رفته و ماجراجویی خود را آغاز میکنند. سریال The Octonauts توسط Silvergate Media تولید شده و از سال 2010 تا امروزه در حال پخش است.

4-The Pocoyo

یک انیمیشن جذاب و آموزشی برای کودکان پوکویو در قسمت های 7 دقیقه ای در 125 قسمت سعی در آموزش مهارت های مختلف کودکان دارد. در این انیمیشن بامزه شخصیت اصلی بنام پوکویو همراه دوستان خود ماجراجویی زیبایی را در هر قسمت نشان میدهد از آموزش زبان انگلیسی با مثال های مناسب برای کودکان شما به ارمغان می آورد.

3- هی داگی

کارتون بسیاز زیبا و خوش ساخت داگی یکی از بهترین کارتون های سریال برای کودکان به حساب می آید. داگی (نقش اصلی کارتون) همراه با دوستان خود با معماها و ماجراجویی های جذابی روبرو میشوند و برای حل کردن آنها با چالش های بامزه ای روبرو میشوند. شما فقط کافیه تریلر کارتون رو همین بالا ببینید تا متوجه جذابیت آن بشوید.

2- بن و هالی در پادشاهی کوچک

یک الف Elf بنام بن و شاهزاده داستان بنام هالی در یک سرزمین کوچکی پادشاهی میکنند. کارتون سریالی B&H مفید برای هوش، بامزه و یک ایده تازه است که نه فقط برای کودکان بلکه برای  سنین محتلف نیز میتواند جذاب باشد. از آدم فضایی و ابرقهرمان ها گرفته تا یک پری در دل جنگل در این سریال بامزه کارتونی وجود دارد. بن و هالی در پادشاهی کوچک توسط شبکه ها نوجوانان نیکلودین Nickelodeon از سال 2009 تا سال 2014 پخش شد.

1- Bluey

در آخر میرسیم به سریال کارتونی Bluey، این کارتون استرالیایی درباره یک خانوده سگها است. دنیای کارتون در دنیای سگها اتفاق می افتد. این کارتون ترکیبی از صحبت های بامزه کودکان تا جک های بزرگسالان است. این ترکیب همراه باصداهای بامزه و شنیدنی لذت تماشای این کارتون را با خانواده بیشتر میکند. Bluey یک انیمیشن بسیار شاد است که میتواند ساعتهای خوبی را برای کودکان شما به ارمغان آورد.
نظر شما در باره انیمیشن های کودکانه معرفی شده چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.