ردکردن این

“کالین فارل” ، با بازی نقش پنگوئن، سه شرور “بتمن” را کامل می کند

“وارنر بروس” در حال مذاکره با “کالین فارل” برای بازی نقش پنگوئن در  فیلم “بتمن” به کارگردانی “مت ریوز” است . اگر مذاکرات خوب پیش برود “کالین فرل” سه شرور این فیلم را همراه با پاول دانو(در نقش Riddler) و زوئی کراویتز (در نقش کت وومن) با بازی در مقابل راب پتینسون (در نقش Caped Crusader) کامل خواهد کرد .

“کالین فارل” بازیگر فیلم  “Irish-born” با فیلم هایی بسیار متفاوت مثل “Dumbo” ، “ Windows” ،” Roman J. “Israel Esq ، “Lobster”  و “Fanatastic Beasts” دوباره به دنیای شهرت باز می گردد که حالا با بازی در فیلم بتمن به اوج خود می رسند  او شخصیت یک شرور ابرقهرمان را سال قبل نیز در نقش برجسته “Bullseye”  با چشم زهره گرفتن از کاراکتر ” Daredevil” با بازی “بن افلک” اجرا کرده بود.

” دنی دویتو” در فیلم ” بازگشت بتمن ” به کارگردانی “تیم بورتون” در سال 1992 نقش پنگوئن را بازی کرد.

“وارنر بروس” اعلام کرد نسخه فیلم بعدی “بتمن ” ، 25  ژوئن 2021 آماده پخش است . نویسنده و کارگردان این فیلم ” مت ریوز” است که نوشتن و تولید فیلم سینمایی جدید بتمن را از فوریه سال 2017 ، شروع کرد . 

مرد خفاشی (Batman) ، عنوان اصلی بسیاری از کتاب ها و مجلات و فیلم های سینمایی ساخت کشور آمریکا ، که در کودکی پدر و مادرش را از دست می دهد و در پشت نقاب بتمن در شهر گاتهام سیتی به مبارزه با جنایتکاران می پردازد ، یکی از این تبهکاران پنگوئن است که اولین بار (سال 1941) در سری کتاب مصور نوشته شده توسط “بیل فینگر”  به تصویر کشیده شد. “ازوالد”، با ظاهری عجیب شبیه پنگوئن ، با محبت مادر و تنفر پدر و برادرانش بزرگ شده و در نهایت به فردی شرورو ظاهرا جنتلمن تبدیل می شود که به دلیل شباهت فیزیکی اش خود را پنگوئن می نامد . او مردی بسیار باهوش ولی فاقد توان فیزیکی است که با بسیاری از مجرمان شهر همدست است . نماد اصلی او چتر کهنه ای است که عصا و اسلحه اوست . پنگوئن پس از بارها شکست در مقابل بتمن ، در سال 2021 بار دیگر از میان سایه ها برمی خیزد منتظر تماشای این فیلم باشید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.