ردکردن این
ST4

عنوان قسمت اول از فصل چهار “چیزهای عجیب” مشخص شد

با اینکه هنوز تاریخ پخش فصل چهارم از سریال محبوب Stranger Things مشخص نیست، اما الان حداقل نام قسمت اول آن را میدانیم این قسمت قرار است با نام کلوپ آتش جهم به انگلیسی: “Chapter One – The Hellfire Club” در تاریخ نامعلومی از شبکه نتفلیکس نمایش داده شود.

در حساب رسمی اینستاگرام سریال، در یک عکس از فیلمنامه فصل چهار این سریال نشان داده شد. در کنار عنوان قسمت اول نوشته جالبی نیز دیده میشود، “مادر در حال راه اندازی کلوپ هستیم، شما هم عضو میشوید؟”. همچنین هشتگهایی از قبیل “روز چیزهای عجیب” و “چیزهای عجیب 4” نیز دیده میشود. در ادامه میتوانید پستی که صفحه رسمی سریال چیزهای عجیب قرار داده است را مشاهده کنید.

IMG-ST4-First-EP

طبق اطلاعاتی از ویکی پدیا، Hellfire Club: “نام چندین باشگها اختصاصی و اشرافی قایقرانی در قرن 18 میلادی در بریتانیا و ایرلند بوده که برای خانواده های سطح بالای آن زمان تاسیس شدند. در آن زمان شایعه شده بود که این مکانها برای قرار ها و ملاقات های اشخاص بسیار مهمی بودند که برای کارهای غیرقانونی در آنجا جمع می شدند، اغلب این اشخاص درگیر سیاست نیز بودند.”

متاسفانه، معنا و دلیل اصلی انتخاب این اسم را تا زمان پخش فصل چهارم نمیتوان بدرستی فهمید، فصل چهارم احتمالا تا تابستان 2020 پخش نخواهد شد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.