ردکردن این
مایکل مدسن

حضور” مایکل مدسن “، ستاره فیلم ” بیل را بکش ” در سینمایی ایرانی “ستاره بازی”

بعد از خبر قطعی بازی “فرهاد اصلانی” در فیلم سینمایی – اجتماعی “ستاره بازی ” به کارگردانی “هاتف علیمردانی”  که به گزارش خبرگزاری مهر از اواسط مهرماه 98 در آمریکا آغاز شد اکنون “علی سرتیپی” ، تهیه کننده این فیلم از توافق با “مایکل مدسن” بازیگر آمریکایی برای بازی در این فیلم خبر داد. “هاتف علیمردانی” طی نشستی به خبرگزاری ایلنا گفت: ” فیلم “ستاره بازی” آخرین مراحل پیش تولید و ساخت را طی می کند و “مایکل مدسن” ، بازیگر آمریکایی فیلم هایی چون کوئنتین تارانتینو هم به این فیلم پیوسته است. این پروژه به عنوان محصول مشترک ایران و کانادا در ماه نوامبر و دسامبر در آمریکا و کانادا فیلمبرداری خواهد شد و چند بازیگر دیگر هالیوود نیز در این پروژه به ایفای نقش خواهند پرداخت”.

مایکل مدسن متولد 1957 ، با فیلم “Against All Hope” در سال 1982 کار هنر پیشگی را آغاز کرد و در فیلم های دیگری چون “بیل را بکش 1 و 2” ، “سگ های انباری” ، “شهر گناه” و بالاخره ” هشت نفرت انگیز” که آخرین کار او در سال 2015 بود نیز ایفای نقش کرد . او در کارنامه خود جوایزی چون بهترین بازیگر فیلم بوستون در سال 2007 ، بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم و ویدیوی مستقل بین المللی نیویورک در سال 2008 و جایزه سالیانه فیلم هالیوود را برای “هشت نفرت انگیز” دارد.

هاتف علیمردانی کارگردان فیلم “ستاره بازی” فعالیت خود در سینما را با فیلم “راز دشت تاران” شروع کرد و کارهای پرطرفداری چون “آباجان” ، “کلمبوس” ، “هفت ماهگی” ، “به خاطر پونه” و “کوچه بی نام” را یدک می کشد که او را به یکی از کارگردانان صاحب نام دهه 90 سینمای ایران تبدیل کرده اند. با نگاهی کلی می توان گفت “ستاره بازی” نیز می تواند از فیلم های پربیننده سالهای اخیر باشد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.