ردکردن این
سریال actors on actors

فصل 11 برنامه تلویزیونی پربیننده ” Actors on Actors (بازیگر در بازیگر)” از شبکه PBS SOCAL با همکاری استودیو “Variety “

کانال های “واریتی” و “سوکال پی بی اس” اعلام کردند برنامه ریزی و آماده سازی فصل 11 برنامه “بازیگر در بازیگر استودیو وریتی” در حال انجام است . هر چهار قسمت این سریال که برنده جایزه امی شده اند همراه با بازیگران برجسته شرکت کننده در آن ها ، پنج شنبه دوم ژوئن ساعت 8 شب از شبکه سوکال پی بی اس پخش خواهند شد. این قسمت ها و قسمت های بعدی در نرم افزار “ویدئو پی بی اس هم قابل مشاهده خواهند بود.

در هر قسمت این فصل از دو هنرپیشه دعوت شده و با آنها در مورد فیلم یا فیلم هایشان گفتگو می شود که شامل : “بردپیت” ( در فیلم های”روزی روزگاری در هالیوود”، ” اد آسترا”) با ” آدام ساندلر” ( در فیلم “سنگهای میانبر”)، جنیفر لوپز(در “کلاهبرداران”) با “رابرت پتینسون” (در فیلم “فانوس های دریایی”) ، تام هنکس (” یک روز زیبا در محله “) با “رنی زلوگر” (در فیلم “جودی”) ، آنتونیو بندراس (” درد و افتخار”) با “ادی مورفی” (در فیلم “اسم من دولمیت است”) ، “آدام درایور” (“داستان ازدواج”) با “چارلز ترون” (“بمبشه”) ، “شیا لابوف” (در فیلم “پسر عزیزم”) با “کریستن استوارت” (در فیلم “سبرگ”)، میندی کالینگ (در فیلم “دیروقت”) با کونستنت وو(“کلاهبرداران”)،کریس ایوانز (در فیلم “چاقوها”) با اسکارلت جانسون ( در فیلم” داستان ازدواج”) ، لورا درن (” داستان ازدواج”) با استرلینگ کی بورن (“امواج”)، بنی فلدستین (“بدرود”) با تارون ایگرتون (” راکتمن”) و سینتیا اریوو(“هریت”) با آلفر وودارد (” رحم”) می شوند.

“کلودیا اللر سردبیر” استودیو وریتی گفت ” فصل 11 سریال تلویزیونی ” Actors on Actors” نیز پتانسیل دریافت جایزه امی برای شبکه های “وریتی ” و “سوکال پی بی اس” را دارد . این فصل به مصاحبه با تعدادی از بزرگترین ستاره های صنعت سینما  می پردازد “.

” Actors on Actors استودیو وریتی” ، ماه ژوئن در ایستگاههای پی بی اس سراسر کشور و کانال جهانی پخش خواهد شد . خبر این سریال جنجالی، 12 نوامبر در دکه های روزنامه فروشی، همزمان با تیزهایی که در Variety.com منتشر می شود پخش خواهد شد .

“اندرو راسل “، رئیس و مدیر عامل ” گروه رسانه های عمومی” کالیفرنیای جنوبی در این مورد گفت: ” ما برای نمایش فصل جدید سریال ” Actors on Actors استودیو وریتی” به عنوان یک سریال الهام بخش با شرکت بزرگترین هنر پیشه های سینما ، همراه شریک قدیمی مان شبکه وریتی ، بسیار هیجان زده هستیم . ترکیب فوق العاده و هوشمندانه  این فصل مطمئنا ، بینندگان پی بی اس را که به شبکه های پی بی اس و واریتی به عنوان دو مکمل برای بهبود یکدیگر نگاه می کنند بیش از پیش به خود جذب می نماید . این یک کار خارق العاده در میان همه فیلم های سال است”.

منتظر مشاهده فصل جدید این سریال خارق العاده باشید .

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.