ردکردن این
Death-Strandingpc

دث استرندیگ در فروشگاه استیم و اپیک گیمز قرار گرفت

بازی هم اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است مگر اینکه بخواهید آن را بروی PC تجربه کنید که البته باید تا سال 2020 صبر کنید. اگر از گیمرهای PC هستید، میتوانید همین الان بازی را پیش خرید کنید.

آخرین ساخته هیدئو کوجیما یعنی بازی دث استرندینگ شخصا با دست های خود نورمن ریداس به دست علاقه مندان در سرتاسر جهان در حال فروش است و هواردان از دیدن نورمن در حال فروش این بازی کلی ذوق کرده اند!!! ببخشید، اینکه شخص خود نورمن ریداس در حال فروش بازی است یک شوخی بود:| در حالی که دارندگان کنسول پلی استیشن 4 از کوهها بالا میروند و از BB طی هفته های آتی مراقبت می کنند، علاقه مندان بازی در پی سی باید تا سال آینده میلادی صبر کنند. بازی در فروشگاه های Steam و همچنین Epic Games همن الان قابل پیش خرید است.

بازی دث استرندینگ با نمرات خوبی از سوی منتقدان همراه بود، بازی در سایت متاکریتیک، نمره 83 از 100 را از میانگین 83 نقد دریافت کرده است، اما از سوی دیگر کاربران نمرات کمتری تا این تاریخ به بازی اعطا کردند. امتیاز بازی توسط کاربران 6.7 از 10.
ظاهرا امتیازات خاصی برای پیش خرید بازی بروی پلتفرم PC در نظر گرفته نشده. بازی Death Stranding در تابستان 2020 در هر دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز با قیمیت 59 دلار بفروش خواهد رسید.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.