ردکردن این
GS11

گلکسی اس 11 باطری بمراتب بهتری خواهد داشت

اوایل سال 2019 میلادی بود که شرکت سامسونگ باطری هایی باظرفیت بالا برای سری Galaxy S11 خود معرفی کرد. این شرکت کره ای حتی پا را فراتر گذاشت و در سری نوت خود Galaxy Note 10 باطری بزرگتر و بهتری را نیز معرفی کرد. اکنون سامسونگ برای دهمین نسل از سری پرچمدار خود در سال آینده میلادی یعنی Galaxy S11 میزان باطری و بهینه بود آن را بیشتر کند.

طبق اطلاعاتی که در GalaxyClub منتشر شد، باطری جدید سامسونگ با شماره محصول EB-BG980ABY توسط خود شرکت سامسونگ در کره جنوبی تایید شد. این لیست حاوی اطلاعات کمی درباره خود گوشی نیز بود. اطلاعات درز شده از شرکت نشان میدهد که ظرفیت باطری برای گوشی S11e چیزی حدود 4000 میلی آمپر خواهد بود که با ولتاژ 3.85 قابلیت بسیار سریع شارژ را داراست. این ظرفیت نسبت به پرچمدار سال قبل یعنی S10e بسیار بالاتر است.

گوشی Galaxy S10e با صفحه نمایش 5.8 اینچی با باطری نسبت کوچک 3100 میلی آمپر همراه بود که در عمل نسبت به Galaxy S10 ظعیفتر است. اگرچه تفاوت در نگهداری شارژ را باید در عمل مشاهده کرد.

s11red

اگرچه باطری گوشی Galaxy S11e بالاتر از قبل خواهد بود اما این گوشی قرار است با پشتیبانی از تکنولوژی 5G عرضه شود. تکنولوژیی که تشنه خوردن باطری شماست. همچنین احتمال این کنه نرخ تصویر بالاتر حدودا 120 هرتزی را شاهد باشیم که خود این نرخ نیز میتواند منبع شارژ بالایی بطلبد. اگر چه شرکت سامسونگ در حال کار روی تکنولوژی صفحه نمایش ال ای دی مایع است که در گوشی های شرکت One Plus نیز بکار رفته و احتمال میرود که این تکنولوژی به انرژی کمتری نیاز داشته باشد.

در گوشی Galaxy S10 پلاس شاهد باطری بسیار قوی با ظرفیت 4100 میلی آمپر بودیم. طبق اطلاعاتی که در فضای اینترنت پخش شده گوشی Galaxy S11 پلاس، باطری با ظرفیت بالاتری نسبت به قبل وارد بازار می شود، ظرفیتی حدود 500 میلی آمپر. همانطور که بالاتر خواندید، تکنولوژی نسل پنجم شبکه ارتباطات نیاز به باطری با ظرفیت بالایی دارد.

به احتمال بسیار زیاد میتوان تضمین کرد که سری پلاس از نمایشگر 90 یا 120 هرتزی بهره ببرد باید دید که میتوان رقبای مستقیم خود یعنی گوشی های پیکس شرکت گوگل و وان پلاس و همچنین آیفون های اپل را کنار بگذارد یا خیر. بر اساس شایعات مدل های بعدی شرکت های وان پلاس  و اپل در سال 2020 از نمایشگر های 120 هرتزی بهره خواهند برد.

 

gs11series

احتمالا سامسونگ از صفحه نمایش بزرگتری نیز در پرچمدارهای سال 2020 خود استفاده کند که بزرگتر شدن نمایشگر به معنای استفاده بیشتر از ظرفیت باطری است. اما خوشبختانه نکته مثبت، پردازنده جدید سامسونگ یعنی Exynos 990 در مصرف باطری بسیار بهینه تر از نسل قبل خود یعنی Exynos 9820 است که در گوشی های سری Galaxy S10 استفاده شده بود. با تمام این اوصاف، انتظار میرود پرچمدارهای سال آینده این غول کره ای با باطری بسیار بهینه و بهتری وارد رقابت با سایر تولیدکنندگان گوشی ها شود.

نظر شما درباره بازخورد کاربران نسبت به این گوشی چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.