ردکردن این
PS5

سونی دوست دارد گیمرها سریعتر به نسل بعد بروند

کنسول پلی استیشن 4، اخیرا موفق شد عنوان دومین کنسول پرفروش تاریخ بعد از کنسول Playstation 2 را تصاحب کند. به همین دلیل سونی قصد دارد که این موفقیت بزرگ را سریعتر به نسل بعدی منتقل کند. رئیس جدید پلی استیشن آقای جیم رایان اعلام کرد هدف اصلی شرکت سریعتر سوق دادن جامعه گیمر به نسل بعد است و این اتفاق باید بسیار سریعتر از گذشته صورت گیرد.

در طی مصاحبه ای با Gl.biz رایان افزود که ما میخواهیم از اعتبار نام سونی برای این امر استفاده کنیم.

Jim-Ryan

رایان در ادامه اضافه کرد که ” این گیمرهای هوادار و وفادار در این نسل واقعا چیزی بود که در نسل های قبلی ندیده بودم، همانطوری که درحال حرکت به نسل بعد هستیم یکی از اهداف ما که احتمالا مهمترین هدف ما هم خواهد بود، این است که این جامعه گیمر وفادار خود را سریعتر از هروقت دیگری به نسل بعد منتقل کنیم. منظور ما از کنسول پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 است.”

البته هنوز مشخص نیست که شرکت سونی چگونه قصد دارد که گیمرهای این نسل را سریعتر از قبل به نسل جدید انتقال دهد و آنها را سریعتر ترغیب کند که به این نسل مهاجرت کنند، یکی از بزرگترین نگرانی ها برای شرکت سونی میتواند بازی هایی باشد که هنوز منتشر نشده اند، اکثر بازی ها تا سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد و ممکن است خیلی از دارندگان پلی استیشن 4 به این زودی از کنسول خود دل نکنند. دلیل دیگه هم میتواند قابلیت کراس پلی باشد.

در قسمتی از مصاحبه رایان اعلام کرد که توسعه دهنده ها و ناشران بازی های ویدویی بازرخورد بسیار خوبی نسبت به پلی استیشن 5 را بری ما ارسال کردند و اذعان داشتند که ساخت بازی و کد دهی برای کنسول پلی استیشن 5 بسیار راحت تر از قبل است، امری که برای کنسول پلی استیشن 3 بسیار سخت بود.

حقیقتا سونی در نسل هشتم بسیار عالی کار کرد و رقیب خود را یعنی شرکت مایکروسافت و کنسول ایکس باکس وان را با اختلاف زیادی در فروش کنار گذاشت. بازی های انحصاری متعدد و باکیفیت، قیمت ارزانتر هنگام عرضه نسبت به رقیب و سایر موارد همگی باعث شدند تا بعد از کنسول پلی استیشن 2، پلی استیشن 4 به دومین کنسول پرفروش تاریخ کنسول ها تبدیل شود.

نظر شما درباره این امر چیست؟ آیا گیمرها به سرعت وارد نسل بعد خواهند شد یا مدت زمان زیادی طول خواهد کشید تا این اتفاق بیوفتد؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.