ردکردن این
The_outer_worlds_nintendo

The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ

شرکت آبسیدین در یک ویدیویی عرضه بازی بر روی کنسول نینتندو سوییچ را رسما تایید کرد. شرکت پرایوت دیویژن ناشر بازی عنوان های علمی تخیلی بسیار تحسین شده ای مانند V1 Interactive’s Disintegration و بازی Star Theory’s Kerbal Space Program 2 را در کارنامه خود دارد. به علاوه اکنون وظیفه پورت کردن ساخته شرکت آبسیدین را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز برعهده گرفته است.

با توجه به اینکه گزارش مالی شرکت مادر پرایوت دیویژن یعنی شرکت Take-Two در بهار منتشر شده، انتظار می رفت که بازی The Outer Worlds برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. اگر چه شرکت پرایوت دیویژن و آبسیدین اینترتینمنت نسبت به اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی حرفی نزدند و لی انتظار میرود در سال 2020 این بازی باری دارندگان این کنسول دوست داشتی عرضه شود. تاریخ عرضه احتمالا بین اول زانویه تا 31 مارس خواهد بود. در ادامه میتوانید ویدیوی معرفی بازی برای کنسول نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

بازی The Outer Worlds یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط Obsidian Entertainment ساخته شده و شرکت Private Division وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی در تاریخ 25 اکتبر 2019 – سوم آبان برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد.

بازی با امتیازات خوبی از سوی منتقدان مواجه شد در ادامه امتیازات بازی را میتوانید مشاهده کنید:

Playstation 4
86 از 100 میانگین 71 نقد

Xbox One
85 از 100 میانگین 25 نقد

PC
82 از 100 میانگین 21 نقد

نظر شما درباره بازی The Outer Worlds چیست؟ شرکت آبسیدین که اکنون مالک جدید و بزرگی به نام مایکروسافت دارد میتواند عنواین بزرگ و با کیفیت دیگری را روانه بازار کند یا خیر؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.