ردکردن این
عصر جدید

پخش فصل دوم «عصر جدید» از اسفند

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی ایرانی است. این برنامه با تهیه کنندگی احسان علیخانی از شبکه سه در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۷ شروع به پخش کرد.و ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ روی آنتن شبکه سه رفت.
در فصل اول این برنامه شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های مختلفی نظیر هنری ورزشی و سرگرمی با ارسال ویدیو و در صورت انتخاب توسط داوران در برنامه حضور پیدا کنند و استعداد خود با نمایش زنده و اجرا بر روی صحنه و در حضور داوران به نمایش بگذارند و داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد  داوران فصل اول این رقابت تلویزیونی امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی بودند.
طراحی دکور، سیامک احصایی و آریا عظیمی‌نژاد شاخت موسیقی عصر جدید را برعهده داشته است. این برنامه از محبوبت بسیار زیادی برخوردار شد و به شدت  مورد توجه و پسند تماشاگران قرار گرفت.
در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز) وگروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم  این چالش هیجان انگیز شدند.
احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری برنامه «عصر جدید» در اینستاگرام خود از آغاز پیش تولید فصل دوم این مسابقه خبر داد و در عین حال خبر پخش آن را از اوایل اسفند ماه اعلام کرد.
احسان علیخانی با اعلام پیش تولید فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» گفت: ما به لطف شما پیش‌تولید «عصر جدید» را شروع کرده‌ایم و اوایل اسفند ماه رو به روی شما قرار می‌گیریم. من هم تلاش می‌کنم با دوستانم در کاری که فکر می‌کنیم بلد هستیم، حال شما را بهتر کنیم.

پخش فصل دوم «عصر جدید» از اسفند

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.