ردکردن این

اکران مردمی فیلم کمدی”چشم و گوش بسته “

اکران مردمی فیلم “چشم و گوش بسته” 20 آبان 98 در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران با حضور تعدادی از بازیگران مطرح چون بهرام افشاری ، امین حیایی، لیندا کیانی و آناهیتا درگاهی برگزار شد .

این فیلم به کارگردانی “فرزاد موتمن” و تهیه کنندگی “امیرحسین آشتیانی پور” ، به قلم “هما بذر افشان” از اوایل آبان به عنوان اولین فیلم کمدی پائیز امسال اکران شد. “مسعود کرامتی” ، “پوریا پورسرخ”، “مانی حقیقی” و “محمدرضا صولتی” نیز در “چشم و گوش بسته” بازی کردند.

چشم و گوش بسته حکایت دو مرد یکی نابینا ( با بازی بهرام افشاری ) و دیگری ناشنوا ( با بازی امین حیایی ) است ، که شاهد قتل یک مرد توسط زنی تبهکار هستند یکی صحنه را دیده و دیگری صدای آن را شنیده ، و این ماجرای پر فراز و نشیب و در عین حال خنده دار فرار آن ها از این مهلکه است . یک فیلم کمدی ، اکشن که از درون مایه ای فانتزی بهره برده .

“چشم و گوش بسته ” در اولین روزهای اکران در سینماهای کشور، تقریبا 300 میلیون فروش داشت، که بعد از فیلم “مطرب” دومین فیلم پرفروش پائیز امسال از میان 6 فیلم اکران شده هم دوره خود بود.

“فرزاد موتمن ” ، متولد 1336، از کارگردانان معروف سینما در زمینه های متفاوت فیلمسازی است که از کارهای او می توان به “شب های روشن” ، “پوپک و مش ماشالا”  ، “سراسر شب”، “آخرین باری که سحر را دیدی” ، “خداحافظی طولانی”، “سایه روشن”، “باج خور” و “هفت پرده ” اشاره کرد. از سوابق روشن این کارگردان نامی ، دریافت عنوان نامزد بهترین فیلم و کارگردانی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم “آخرین بار کی سحر را دیدی؟” و همین عناوین در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ” خداحافظی طولانی” می باشد .

فیلم سینمایی “چشم و گوش بسته ” دارای امتیازات فراوانی است که آن را به یکی از فیلم های پرطرفدار تبدیل کرده حضور ” امین حیایی” و “بهرام افشاری” به عنوان هنرمندان کمدین و ژانر کمدی آن از جمله این امتیازات هستند .

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.