ردکردن این

پاتریک ویلسون هنرپیشه فیلم “Midway” در فیلم های ” Wachmen” ، “Aquaman2” و “Conjuring3” شبکه HBO

فیلم “میدوی” به کارگردانی “رونالد امریچ” آخر هفته گذشته ، صنعت سینما را با شروع اکران 21 میلیون دلاری اش در باکس آفیس محلی سورپرایز کرد و برای رفتن به صدر جدول، فیلم هایی مثل “Doctor Sleep”  را پشت سر گذاشت. این فیلم مروری بر وقایع نبرد میدوی ، یکی از بزرگترین داستان های قدیمی آمریکایی در تاریخ جنگ های آن است .

ویلسون در فیلم “میدوی” نقش “آدمیرال ادوین تی لایتون” ، یک “افسر اطلاعاتی” ، در طول جنگ جهانی دوم را بازی می کند کسی که معتقد بود رمز گذاری ، حمله به بندرگاه پرل را تاحدودی خنثی می کند و نقش کلیدی در قهرمانی معجزه آسای میدوی داشت . برای ویلسون ، از خود گذشتگی لیتون باعث شگفتی است . ویلسون در مورد لیتون به سایت “هلی وود ریپورتر”  گفت:” لیتون در مواجه با بی احترامی آرامشش را حفظ می کرد – حتی اگر شخصیت او از سوی سازمان اطلاعات له می شد ” .

نزدیک یک سال از بزرگترین موفقیت فیلم “آکوامن” به کارگردانی “جیمز ون” می گذرد ، و حالا موقعیتی برای ویلسون بوجود آمده تا در دو پروژه “آکوامن 2 ” و “Conjoring3” بازی کند.

ویلسون ، کسی که نقش شرور اصلی فیلم را در سال 2018 بازی کرد در باره این پیشنهاد ها به طور مختصر گفت :” این نقش ها همان نقش Orm شرور هستند”. و در ادامه گفت:” من فقط دارت هایی را به این سو و آن سو پرتاب می کنم و بعد می گویم ‘ خوب این چیست؟’  و جیمز ون می گوید ‘ خوب این همان چیزی است که من فکر می کنم’ می توانم بگویم در مورد فیلم آکوامن دو و  حتی فیلم های بعدی هم همینطور است “.

ون به عنوان کارگردان و ویلسون بازیگر با هم در دو فیلم “Conjuring” همکاری کردند ویلسون در این فیلم ها نقش “اد وارن” بازپرس ماوراء الطبیعه را بازی می کند . ون،  دو اسپیناف به نام های ” Annabelle Comes Home ” و ” The Nun” را نیز ساخته است که ویلسون در آن ها نقش برجسته ای دارد. ولی در ادامه ، ون خودش را از کارگردانی کنار کشیده و جایش را به “میشل چاوز” می دهد. ویلسون از انتقال ون به یک نقش تولیدی نگران نشد چون می دانست ون ، همچنان در پیشبرد داستان و نمایشنامه نقش دارد .

او می گوید :” پروژه ساخت ‘Conjuring3’ خیلی خارق العاده بود و حس بسیار متفاوتی داشت ، او قبلا هم  گفته بود “این فیلم نیز اسکلتی شبیه قسمت های قبلی داشته و هنوز هم ” اد ” و “لوراین ” باهم هارمونی زیادی دارند ، دوباره ما شخصیت هایی با خصوصیات قبلی را بازی می کنیم ولی در واقع فیلم به زیبایی ویرایش شده چون قطعا قرار است جانور متفاوتی به نام “پان” را به تصویر بکشد .”

10 سال قبل ، ویلسون بزرگترین فیلم سینمایی اش ، “Wachmen” به کارگردانی “زاک اسنایدر”  را بازی کرد  و وقتی صحبت ازسریال  “Watchmen” شبکه HBO تلویزیون شد ، او واکنش بسیار خوبی نشان داد و بازخورد بسیار خوبی از آن منتشر نمود . در این میان موزیکال “Oklahama” که ویلسون در آن بخشی از “برادوی” بود یکی از بزرگترین کارهای سریالی او می باشد.

ویلسون در مورد “Watchmen” می گوید : ” من عاشق آن هستم ، همه قسمت های آن را می بینیم . البته من کاملا جدی بودم چون برای آن احترام زیادی قائل بودم و دوست نداشتم تنها برای یک فیلم و رمان گرافیکی بازی کنم و می خواستم تجربه ای از یک فیلم سینمایی به دست بیاورم . “

باید یادآور شویم که در این فیلم ویلسون با نقشش رابطه بسیار خوبی برقرار کرد و خوش درخشید.

در مصاحبه اخیر با THR ، ویلسون ، کار با ” Woody Harrelson ” را برای اولین بار در فیلم “The Other Two” مطرح کرد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.