ردکردن این

“مرد نقره ای” محمد حسین لطیفی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

محمد حسین لطیفی نیز فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرد . او امسال با “مرد نقره ای” در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت می کند.

این فیلم که آخرین ساخته محمد حسین لطیفی است و پیش تولید آن تحت عنوان “سبز ، سفید ، قرمز ” شروع شده بود در دو بخش ایران و ترکیه فیلمبرداری گردیده ، تهیه کننده آن پرویز امیری و نویسنده فیلمنامه اش پیمان عباسی است و هم اکنون توسط رضا بهارانگیز در حال تدوین می باشد .

از جمله بازیگران “مرد نقره ای” ، مهدی سلطانی ، بهاره کیان افشار ، نادر سلیمانی ، ایرج نوذری ، بهنوش بختیاری و عده ای دیگر از هنرپیشه های ایرانی و ترک را می توان نام برد.

ماجرای این فیلم به گزارش سلام سینما و نقل از روابط عمومی : ” درباره نخبگانی است که از بین نوجوانان ایرانی انتخاب شده اند و با عزم و اراده خود و در جریان داستانی جذاب ناجی کشورهای دیگر بوده و پرچم کشورمان را به اهتزاز در می آورند.”

محمد حسین لطیفی ، متولد سال 1341 ،نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده و مجری شناخته شده سینما و تلویزیون است که در کارنامه خود سیمرغ بلورین بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر 1385 برای کارگردانی فیلم “روز سوم” و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و سومین جشنواره فیلم فجر 1393 برای فیلم “چهارشنبه 19 اردیبهشت” را دارد. لطیفی که اولین فیلم سینمای اش را در سن 35 سالگی تحت عنوان “سرعت” در سال 1375 کارگردانی کرد اولین کارگردانی تلویزیونی اش را با سریال “کت جادویی” در سال 1377 و اولین سریال پخش خانگی اش را با ” سریال قلب یخی” انجام داد امسال در آستانه 57 سالگی فیلم اکشن “مرد نقره ای” را کارگردانی نمود و توانست در آخرین روزها ، فیلمش را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ثبت نماید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.