ردکردن این

نیکلاس کیج ، در نقش نیکلاس کیج در متا درام “ The unbearable weight of massive talent”

شرکت “لاینز گیت” پس از پشت سر گذاشتن رقبا و با انجام مذاکرات نهایی ، پروژه متا فیلمی را می سازد که یکبار دیگر فیلم هایی مثل “ترک لاس وگاس” و “تغییرچهره”  را برای بیننده تداعی می نماید.

نیکلاس کیج چند سال گذشته را با پروژه هایی که بودجه کمی به آن ها اختصاص یافته بود، ساخت تریلرها یا انجام کارهای مورد علاقه اش گذراند . به جز انجام گاه به گاه برخی کارهای دوبله ، آخرین کار استودیویی بزرگ او در سال 2011 با نام ” Ghost Rider : Spirit of vengeance”  بر اساس شخصیت های مارول بود. 

ولی حالا کیج با امضای قرار داد این پروژه بزرگ دوباره به مسیر طلایی موفقیت باز می گردد کیج در این فیلم نقش یکی از چندین شخصیت نمادین هالیوود یعنی خود نیکلاس کیج را بازی می کند.

شرکت “لاینز گیت” با از کنار زدن چند کانال و شرکت دیگر مثل HBO Max و Paramount ، بعد از مذاکرات نهایی ، متا درام “The Unbearable Weight of Massive Talent” را می سازد . نویسنده این پروژه متا فیلم “تام گورمیکان” و “کوین اتن” هستند و کارگردانی آن را “گورمیکان ” بر عهده دارد.

با بسته شدن این قرار داد ، کیج ، ستاره ای است که نقش نیکلاس کیج را بازی می کند. این شخصیت ، از به دست آوردن نقش مورد علاقه اش در فیلم سینمایی جدید “Tarantino” نا امید می شود و این در شرایطی است که با دختر نوجوانش رابطه متشنجی دارد و از همسرش جداشده او گاهی اوقات با ورژن 1990 خودش صحبت می کند که او را برای ساخت فیلم های بسیار ترسناک با خود می برد فیلم هایی که هیچ ستاره ای ندارند .

کاراکتر کیج که با دنیایی از قرض و بدهی روبروست ناگهان فرصتی برای برگزار کردن یک نمایش در مهمانی تولد میلیاردری مکزیکی به دست می آورد که طرفدار کارهای کیج  است و در اعماق وجودش آرزو دارد نمایشنامه ای  را که در حال نوشتنش است به کیج نشان دهد .

وقتی کیج با مرد میلیاردر قرار می گذارد ، توسط CIA مطلع می شود که مرد میلیاردر عملا سلطان مافیای مواد مخدر است و دختر نامزد ریاست جمهوری مکزیک را دزدیده ، در این میان کیج برای جاسوسی از سوی دولت آمریکا استخدام می شود. موقعیت وقتی پیچیده تر و مهیج تر می شود که مرد مکزیکی دختر و همسر سابق کیج را برای آشتی با کیج می آورد ، حالا که پای زندگی آن ها در میان است کیج یک نقش ماندگار را بازی می کند.  

این داستان ، متا بوده و مثل فیلم های “ترک لاس وگاس ” ، ” تغییر چهره ” و ” سرقت در 60 ثانیه” شامل بن بست هایی است که در کار کیج ایجاد می شود در نمایشنامه ، نقش کیج و مرد مکزیکی در مسیر داستان به بازتاب وقایع می پردازد .

“کوین تورن” تهیه کننده این فیلم ، به تازگی درام “امواج” را منتشر نمود وی تهیه کننده فیلم “رضایت” شبکه HBO نیز هست که آن را با مشارکت کیج تولید نمود و “Saturn Films ” را هم با همکاری “مایک نیلون” به نمایش درآورد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.