ردکردن این

اکران پائیزی “یادم تو را فراموش”

خبرگزاری مهر به نقل از غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد فیلم “یادم تو را فراموش” و دو فیلم دیگر در جلسه امروز شورای صنفی نمایش خبر داد . فرجی در این باره گفت : در جلسه امروز قرار داد ” یادم تو را فراموش” به کارگردانی علی عطشانی در گروه زندگی بعد از فیلم “آشفتگی” به کارگردانی فریدون جیرانی و سینمایی”آنجا همان ساعت” ساخته سیروس الوند در گروه زندگی بعد از فیلم “یادم تو را فراموش” ثبت شد. او در پایان افزود: همچنین در جلسه امروز قرار داد فیلم “23 نفر” در گروه باغ کتاب بعد از “چشم و گوش بسته” ساخته فرزاد موتمن ثبت گردید. به گفته او کف فروش فیلم های روی پرده نیز بررسی و در نتیجه اکران آن ها فعلا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، “یادم تو را فراموش” به کارگردانی علی عطشانی پیش از این نیز برای ورود به چرخه اکران دورخیز کرده بود که با شکایت ناصر محمدخانی بازیکن سابق فوتبال به دلیل شائبه شباهت داستان فیلم به زندگی شخصی او ، برای مدتی اکران این فیلم به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی “یادم تو را فراموش” به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی در سال 1395 ساخته شد و بعد از شرکت موفق در بیشتر جشنواره های جهانی ، پائیز امسال بالاخره در سینمای ایران اکران می شود. داستان این فیلم حول محور برخورد “دامون” مربی برکنار شده یکی از باشگاههای پرطرفدار ایران با دختری که سال ها پیش با او ارتباط داشته ، می گردد.

“یادم تو را فراموش” با بازی ستاره هایی چون حسین یاری ، مازیار فلاحی ، میترا حجار ، ماه چهره خلیلی ، خشایار راد ، غزل یگانگی ، آزاده مهدی زاده و بیتا عطشانی ، در جشنواره های متعدد انگلستان ، هند ، کانادا ، آمریکا و آلمان، دو بار جایزه بهترین کارگردانی و سه بار جایزه بهترین فیلم را از آن خود نمود. مازیار فلاحی در جشنواره ویند آمریکا جایزه بهترین بازیگر مرد ، و میترا حجار در جشنواره سانفرانسیسکو جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره ها را برای بازی در “یادم تو را فراموش” کسب کردند.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.