ردکردن این

رضا کیانیان و رویا نونهالی در “رستگاری جهان”

فیلمبرداری فیلم سینمایی ” رستگاری جهان ” با نام قبلی “در کمال بیشعوری” به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده  و به قلم حسین مهکام همچنان در سکوت خبری ادامه دارد.

این فیلم که تازه ترین ساخته کمال تبریزی پس از فیلم ” ماهمه باهم هستیم ” محسوب می شود فرم حضور در جشنواره فجر را هم پر کرده است. رضا کیانیان ، رویا نونهالی و هدی زین العابدین بازیگران تازه ترین فیلم تبریزی هستند. کمال تبریزی کارگردان و نویسنده مشهور چند سال اخیر است که در به تصویر کشیدن سوژه های مختلف سابقه ای طولانی دارد از جنگ گرفته تا کمدی و عاشقانه و خانوادگی و اجتماعی.  مطلب جالب این است که در بیشتر آنها موفق بوده است. او کارگردانی است که همچنان در مسیر موفقیت گام بر می دارد.

رضا کیانیان متولد 1330 ، اولین بار در سال 1368 با فیلم تمام وسوسه های زمین به کارگردانی حمید سمندریان وارد دنیای سینما شد. از بهترین کارهای او می توان به ” آژانس شیشه ای ” ، “کیمیا “، “سگ کشی” ، “سینما سینماست” و بسیاری آثار دیگر اشاره کرد.

رویا نونهالی متولد 1341 ، که در اولین کار سینمایی اش با بازی در فیلم ” عروسی خوبان ” سال 1367 سیمرغ بلورین هفتمین جشنواره فیلم فجر برای بهترین بازی را به خود اختصاص داد . در کارنامه درخشان او کارهایی چون “بوی کافور عطر یاس” ، “خواب و بیدار” ، “زندان زنان” ، “سایه روشن” ، “ساختمان 85 “، “ساعت شنی” و سایر کارهای برجسته به چشم می خورد.

رضا کیانیان و رویا نو نهالی دو ستاره سینمای ایران ، قبل از این نیز در کارهای موفقی چون “عروس تاریکی” ، “شهرزاد” ، “دلم می خواد” ، “شلیک نهایی”،  “بوی کافور” ، “عطر یاس” ، “ماهی ها عاشق می شوند” ، “خاک آشنا “، “صداها” ، “خانه ای روی آب” و  “یک تکه نان ” نیز باهم بازی کرده اند . رضا کیانیان در باره رویا نونهالی چنین گفت: نونهالی همیشه ، هرجا ، باهر گروهی هم بازی شده ، همه دلشان خواسته بازهم با او همکاری کنند.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.