ردکردن این
جشنواره فیلم فجر

متقاضیان اصلی جشنواره فیلم فجر امسال مشخص شدند؛

به گزارش خبرگزاری ایسنا با پایان یافتن مهلت ثبت نام آثار برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر ، 115 فیلم سینمایی به همراه 36 فیلم مستند که از این بین 37 اثر از  آن فیلمسازان اولی اختصاص دارد. فرم ثبت نام را پرکردند. بنابر اعلام سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جسنواره ارزیابی آثار و تطابق با مقرارت آغاز شده و بعد از دهم آذر ماه ( آخرین فرصت ارائه نسخه فیلم) بازبینی فیلم ها توسط هیات انتخاب آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه از سوی سازمان سینمایی هنوز لیست دقیقی از ثبت نام متقاضی اعلام نشده ، مشخص نیست دقیقا چه شخصیت هایی در این جشنواره فرم را پر کرده اند و فقط در حد فیلم هایی که فیلمسازان آنها معروف هستند و سرشناس هستند مشخص شده است . 

در این بین فیلم “خروج” حاتمی کیا ، فیلم “خورشید” مجیدی ، فیلم “خون شد” کیمیایی، فیلم “قاتل وحشی” نعمت الله ، فیلم “مجبوریم” درمیشیان ، فیلم “درخت گردو” مهدویان ، فیلم “آتابای” نیکی کریمی ، فیلم “عامه پسند” سهیل بیرقی ، فیلم “رستگاری جهان” که با نام قبلی “در کمال بیشعوری” کمال تبریزی از مهمترین فیلم های ثبت نام کرده در جشنوراه فیلم فجر بودند.

فیلم “مست عشق” حسن فتحی هم با تمام حواشی خودش سرانجام فرم ثبت نام در جشنواره فیلم فجر امسال را پر کرد و در صورت حضور این فیلم. با حضور بازیگران سرشناس سر و صدای زیادی در این جشنواره به پا خواهد کرد. در خصوص فیلم مجیدی شایعات به این صورت بود که احتمال دارد در بخش بین الملل حضور پیدا کرده و در بخش ملی فرمی پرنکند هرچند که فرم ثبت نام را پر کرده اند. البته هنوز وضعیت آماده شدن فیلم “خورشید” مشخص نیست و معلوم نیست سازندگان بر سر حضور در جشنواره به توافق برسند یا خیر. فیلم کمال تبریزی هم بی سر و صدا به فیلمبرداری خود ادامه می دهد و جدیداً مشخص شده است که نام اصلی این فیلم رستگاه جهان خواهد بود.

از دیگر شخصیت هایی که در این جشنوراه با فیلم هایشان حضور پیدا کرده اند می توان به سعید ملکیان ، هاتف علیمرادی ، سامان ساور ، بهروز شعیبی ، مجید برزگر ، ابراهیم ایرج زاد ، مهران احمدی ، مجید توکلی ، بهتاش صناعی ها و … اشاره کرد. سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار است در تاریخ 12 تا 22 بهمن 1398 برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.