ردکردن این

آنجلینا جولی از UTA به WME می رود

آنجلینا جولی بعد از یک دهه کار با آژانس UTA ، با آژانس استعداد یابی WME قرار داد بست.

جولی  با فیلم سینمایی ” مالفیسنت : سردسته اهریمنان ” با فروش 500 میلیون دلاری در سرتاسر دنیا ، به دیزنی آمد. در سال های گذشته ، جولی  یکی از شناخته شده ترین ستاره های سینمای جهان است که بیشتر روی تهیه کنندگی و کارگردانی متمرکز بوده تا بازیگری . اخیرا آنجلینا جولی کارهای بازیگری برجسته ای را پذیرفته که نقش اصلی در فیلم “جاودان” مارول یکی از آن هاست که  سال آینده اکران می شود. 

جولی با تقاضای کارگردانی در سال 2011 به UTA آمد و این در شرایطی بود که به تازگی تقاضای بازیگری IFA  را رد کرده بود. در سال 2013 او هیچ یک از کارهای پیشنهادی  از سوی UTA را نپذیرفت. از سال 2006 قبل از آمدن به UTA او بی واسطه با CAA همکاری می کرد.

در طول همکاری با UTA ، جولی اولین قرار دادش برای کارگردانی و تهیه کنندگی با یک استودیوی عکاسی را در سال 2014 برای فیلم “شکست ناپذیر” ، و برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم “اول پدرم را کشتند” با شرکت نتفلیکس بست  که در نوشتن فیلمنامه آن هم مشارکت داشت. او تحت عنوان مجری تولید فیلم انیمیشن “نان آور” نامزد جایزه اسکار 2017 شد. جولی نقش صداپیشه یکی از شخصیت های مهم انیمیشن بعدی دیزنی با عنوان “تنها و تنها ایوان” را هم بر عهده دارد.

از دیگر پروژه های فیلم جولی در آینده نزدیک  می توان به “Come Away “، فیلمی که به عنوان مقدمه ای برای فیلم های “پیتر پن ” و ” آلیس در سرزمین عجایب ” ثبت شده و تریلر وسترن “کسانی که آرزوی مرگ مرا دارند” که نیولاین اخیرا برای مشارکت مالی و پخش آن انتخاب شده ، اشاره کرد.

آنجلینا جولی اسکار بازیگر مکمل را در سال 2000 برای بازی در فیلم ” دختر ، از هم گسیخته ” از آن خود نمود. او در سال 2014 جایزه بشر دوستانه ژان هرشولت آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک را به دست آورد .

WME امسال با چهره های برجسته ای چون “متیو مک کانوی” ، ” آلفونسو کوارون” و “تام بردی” بازیگر منتخب New England Patriots نیز قرار داد بست.  

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.