ردکردن این

“بازی تاج و تخت” : حذف صحنه نجات سانسا و تیریون در جنگ وینترفل

اگر شما هم از تماشاچیان سریال “بازی تاج و تخت” هستید که هنوز قسمت آخر آن را ندیده اید ممکن است سوالات زیادی در مورد بسیاری از صحنه های مبهم فصل نهایی داشته باشید. مثلا ، چطور دقیقا سانسا و تیریون و همه افراد مخفی شده در دخمه ها از جنگ وینترفل جان سالم به در بردند؟

در حقیقت این سوال یک جواب دارد ( شوکر: پای دراگون گلاس در میان است) ، در صحنه حذف شده قسمتی از ویژگی های اختصاصی فصل 8 این سریال به چشم می خورد که در بخش نمایش خانگی و نمایش آنلاین آن توسط شرکت  ENTERTAINMENT Weekly  در اوایل این هفته پخش شد.

این صحنه از قسمت 2 فصل 8 این سریال با نام شب طولانی ( که شکست کینگ نایت را به تصویر می کشد ) حذف شده ، در این صحنه تیریون لانیستر (پیتر دینکللاژ) ، سانسا استارک (سوفی ترنر) ، میساندی ( ناتالی امانوئل) و جیلی ( هانا موری)  خود را در میان مقبره های خاندان استارک از دید دشمن مخفی می کنند.

در واقع در اپیزودی که پخش شد، ما ندیدیم که چطور کاراکترها جنگ را به پایان می رسانند – ما فقط دیدیم که نگاه سانسا و تریون به هم گره می خورد ، سانسا شمشیر دراگون گلاس اش را بیرون می کشد و در نهایت آن ها زنده می مانند. در ادامه صحنه حذف شده می بینیم که چطور صدای گریه پسر جیلی توجه همه را به خود جلب می کند و این فرصتی را برای سانسا و تیریون فراهم می آورد تا دزدکی به آنها حمله کنند و پس از غافلگیری آن ها  زامبی یخی را بکشند.

این فیلم، آن طور که انتظار می رود خارق العاده تمام نمی شود. هیچ SFX وجود ندارد و این به طور اغراق آمیزی آنقدر صحنه را تاریک می کند که هیچ نوری دیده نشود و این تماشاچی را حتی بیشتر از آنچه در اولین قسمت پخش شده در آوریل دیدیم گیج می کند.

فصل نهایی “بازی تاج و تخت ” 3 دسامبر در بخش نمایش خانگی همزمان با  مجموعه بازی “Game of Thrones: The Complete Collection” پخش خواهد شد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.