ردکردن این
ps5devkit

کیت توسعه کنسول PS5 لو رفت!

بعد از اینکه تصویری سه بعدی رندر شده از کانسپت کنسول نسل بعدی شرکت سونی یعنی پلی استیشن 5 منتشر شد، اکنون در حساب یک توسعه دهنده تصاویر واقعی از این کنسول به نمایش گذاشته شد. این تصاویر برای اولین بار توسط کاربر توییتر Alcoholikaust به اشتراک گذاشته شد و توسط وب سایت Eurogamer گزارش شد.اگر چه این تصویر طبق ادعای یوروگیمر کیت توسعه دهنده است که دو کنسول در کنار هم با طرح V شکل قرار دارند. این نوع طراحی در تصاویر اولیه کیت توسعه دهنده (تصاویر رندر شده) نیز دیده شده بود.

ps5twittter1

در پاسخ به این توییت، تام وارن نویسنده وب سایت The Verge تایید کرد که اینها در حقیقت کیت توسعه پلی استیشن 5 هستند. تام هاوارد نوشت: ” بله این کیت توسعه پلی استیشن 5 است. دلیل بزرگی و طرح V شکل آن به این خاطر است که خنک کننده به راحتی بتواند فشار هوا را در تست های سنگین از طرفین و مرکز بهینه کند.

ps5twittter2

البته که نمیتوان این طراحی را طرح نهایی کنسول نسل بعدی شرکت سونی دانست، در واقع همیشه در نسل های گذشته از این نوع کیت های توسعه تصاویر زیادی منتشر می شد که در آخر با ظاهری کاملا متفاوت نسبت به کیت توسعه، روانه بازار شدند. این کاربر در توییت بعدی اعلام کرد که این تصویر را از یک توسعه دهنده دریافت کرده است.

در عکس همچنین شاهد یک کنترلر روی دستگاه هستیم که مشخص نیست که آیا این دوال شاک 4 کنسول نسل فعلی سونی است یا کنترلر پلی استیشن 5. در یک نگاه، دستگیره های کنترلر کمی ضخیم تر به نظر می رسند، که طبق اطلاعاتی که قبلا درباره کنترلر ضخیم تر PS5 منشتر شد، میتوان به این موضوع پی برد. البته احتمال می رود که طرح نهایی Dualshock 5 به این شکل نباشد. متاسفانه متن موجود در عکس تار و واضح نیست که بتوان بطور جد درباره آن صحبت کرد.

کنسول پلی استیشن 5 در اوخر سال 2020 به طور رسمی توسط سونی رونمایی خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا کنسول نهایی نیز طرحی مانند کیت توسعه دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.