ردکردن این

اسکورسیزی اجازه نمی دهد ” مرد ایرلندی ” سریالی شود

تماشای فیلم سه و نیم ساعتی “مرد ایرلندی ” شرکت نتفلیکس به صورت یک سریال کوتاه که  چند روز صبح پخش شود ممکن است وسوسه انگیز باشد.

ولی مارتین اسکورسیزی کارگردان این فیلم به شرکت اینترتینمنت ویکلی  گفت موافق تبدیل فیلم “مرد ایرلندی ” به سریالی کوتاه که می تواند راهی متفاوت برای ارائه  این فیلم بلند مورد تحسین منتقدان باشد نیست . این فیلم حماسی گانگستری همزمان با “چهارشنبه نتفلیکس” در سینماهای منتخب در حال نمایش است.

کارگردان “مرد ایرلندی ” به EW گفت “شما می توانید بگویید این یک داستان بلند است ، عده ای هم  آن را در دو فصل تصور می کنند ، ولی من هرگز حتی به این موضوع فکر هم نمی کنم چون نقطه قوت این فیلم در جزئیات فراوان آن است که باید مثل توده ای کنارهم باشند .”

اسکورسیزی در مصاحبه ای با تهیه کننده اجرایی و دستیار تولید سریال “وینیل” شبکه HBO  گفت ” هر سریالی ، یک پروژه بزرگ است ، شما می توانید کاراکتر ها را گسترش دهید موقعیت های تازه ای را ایجاد کنید و دنیاهای جدیدی را بازسازی نمائید . ولی برای این فیلم چنین کاری صحیح نیست. “

طبق نظر اسکورسیزی ، دیدن بخش نهایی این فیلم خیلی مهم است ، در طول این قسمت از فیلم رابرت دنیرو در نقش فرانک شیران خراب شدن روابط زندگی اش را یکجا تجربه می کند نه بخش به بخش .

در این شرایط ، الکساندر دنورفورس روزنامه نگار اخیرا پیشنهادی در مورد تماشای “مرد اتریشی ” به صورت یک سریال کوتاه در توئیت خود نوشت که با عکس العمل خیلی خوبی روبرو شد .

البته بعید است که تا به حال هیچ سریال کوتاهی با 175 میلیون دلار بودجه “مرد ایرلندی” ساخته شده باشد این فیلم  به یک سرمایه گذاری قابل توجه برای دستیابی به فناوری جوان سازی نیاز داشت تا به دنیرو ، آلپاچینو و جو پشی اجازه بدهد چند دهه جوان تر به نظر برسند.

اسکورسیز در مصاحبه ای با وریتی گفت ” ما به یک تصویر سازی گران قیمت نیاز داشتیم ” . او که برنده جایزه اسکار برای فیلم سینمایی “رفتگان” است ، در مصاحبه  ای  دیدگاهی امیدوارانه از این فیلم ارائه کرد : ” موضوعات و سوالاتی که  پیوسته مطرح می شوند همه زندگی مرا تحت تاثیر قرار می دهند و به من و باب فرصتی برای می دهند تا فیلم های قبلی مان را جمع بندی کرده بهبود دهیم و آن ها را با هم در یکی از متفاوت ترین لحظات زندگی مان گرد آوری کنیم .”

فیلم سینمایی ” مرد ایرلندی ” محصول 2019 کشور آمریکا ست . که از  یک رمان حماسی جنایی به نام “شنیده ام خانه ها را رنگ می کنی ” به قلم چارلز برنت برگرفته شده است. از سری بازیگران “مرد ایرلندی” می توان به رابرت دنیرو ، آل پاچینو ، جو پشی ، بابی کاناوله ، هاروی کایتل ، آنا پاکوین و ری رومانو نام برد . این فیلم اولین بار در جشنواره 2019 فیلم نیویورک اکران شد که برای بهترین کارگردانی و فیلمنامه و بازی دنیرو و پاچینو و پشی  مورد تحسین قرار گرفت این فیلم از نگاه برخی از منتقدان برترین فیلم ساخته شده توسط اسکورسیزی است.  

داستان این فیلم روایت گذشته یک مافیایی طبهکار در دنیای جنایت و جرم و نقش  او در مفقود شدن مردی در سال 1975 است.  

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.