ردکردن این

“خورشید ” مجید مجیدی در جشنواره فیلم فجر امسال حضور می یابد

فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی که مرداد امسال کلید خورده با داستان کودکان کار در سی هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می رود.

“خورشید” دهمین کارگردانی مجید مجیدی است فیلمبرداری آن را هومن بهمنش در لوکیشن جنوب تهران انجام داده و جواد عزتی از بازیگران این فیلم سینمایی است. تهیه کنندگان این فیلم مجید مجیدی و امیر بنان هستند و فیلمنامه آن توسط مجید مجیدی و نیما جاویدی نوشته شده است که با توجه به موضوع نابش انتظار می رود از کارهای به یاد ماندنی مجیدی باشد.

مجید مجیدی  متولد 1338، کارگردان ، بازیگر و فیلمنامه نویس مشهور کشورمان و اولین کارگردان ایرانی نامزد جایزه اسکار و برنده چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر سال های 1375 برای فیلم ” بچه های آسمان ” ، 1379 برای فیلم ” باران” ، 1383 برای فیلم ” بید مجنون” و 1386 برای فیلم ” آواز گنجشک ها ” است که در ایران نظیر ندارد . او پس از چند فیلم کوتاه ، در سال 1370 اولین سینمایی خود ” بدوک ” را کارگردانی نمود سپس فیلم های موفقی چون “پدر” ، “بچه های آسمان” ، “رنگ خدا” ، “باران” ، “بید مجنون” ، “آواز گنجشک ها” ، “محمد رسول الله”  و “آن سوی ابرها ” را نیز ساخت در حالیکه ساخت فیلم “محمد رسول الله” حدود 8 سال از 1386 تا 1394 طول کشید و بزرگترین پروژه سینمای ایران محسوب می شود ولی باید گفت مجیدی در دو فیلم آخرش مثل قبل توفیق چشمگیری به دست نیاورد در هر صورت باید دید با این فیلم ، “خورشید” اقبال مجیدی بار دیگر طلوع می کند یا نه ؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.