ردکردن این
lolwr

لیگ آف لجندز به موبایل می آید

سازنده بازی لیگ افسانه ها (League of Legends) اینبار بازی بسیار محبوب خود را وارد صفحات کوچک می آورد. بازی لیگ آف لجندز وایلد ریفت League of Legends Wild Rift قرار است نسخه کوچکتر بازی اصلی در نسخه پی سی برای موبایل ها باشد.

همانند نسخه اصلی بازی، بازیکنان در یک میدان نبرد وارد جنگ می شوند و باید برای پیروزی قلمرو تیم روبرو را از بین ببرند. بازی در سبک MOBA  و خواهد بود. بازیکنان در مسابقه های 15 الی 20 دقیقه ای به مبارزه می پردازند. شرکت رایت گیمز چندین سال پیش اعلام کرده بود که بازی لیگ افسانه ها بازیی نیست که برای موبال مناسب باشد دلیل آن را هم نبود کیبورد و ماوس و عکس العمل بازیکنان دانست. شرکت مادر یعنی تنسنت درخواست های زیادی را به این شرکت داده بود که بازی League of Legends را برای موبایل نیز پورت کند که با مخالفت سازنده مواجه. بعد از آن بازی های زیادی برای دستگاهای موبایل با الهام از این بازی ساخته شد که معروف ترین آنها را می توان Mobile Legends: Bang Bang داسنت که در سال 2017 شرکت رایت گیمز از سازنده این بازی شکایت کرد و ادعا کرد که بازی بشدت شبیه به بازی لیگ افسانه ها است کخ البته بیراه نیز نرفته و حتی لوگوی بازی نیز کپی برداری ناشیانه از لیگ افسانه هاست.

wildrift

اگر از کاربران اندروید هستید میتوانید با مراجعه به این لینک پیش ثبت نام کنید. کاربران iOS نیز بزودی میتوانند این بازی را تجربه کنند. بازی League of Legend Wild Rift در سال 2020 برای هر دو سیستم عامل iOS و Android منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این بازی و پورت شدن آن روی موبایل چیست؟

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.