ردکردن این
App Store Best of 2019

بهترین بازی و برنامه ۲۰۱۹ اپ استور معرفی شدند

اپل چند روز پیش دعوت خود را از توسعه دهندگان و اعضای مطبوعات به یک رویداد ویژه مرتبط در نیویورک ، انتخاب بهترین برنامه ها و بازی های خود را برای سال 2019 اعلام کرد. این شرکت از سنت انتخاب برنامه های آیفون ، آی پد ، مک و اپل تی وی پیروی می کند که امسال برجسته است.

برنامه های سال :
امسال ، دوربین Spectre از Lux Optics بهترین برنامه آیفون معرفی شد. Spectre Camera توسط سازندگان برنامه محبوب دوربین Halide ساخته شده است و از فناوری هوش مصنوعی برای گرفتن عکس های حرفه ای با قرار گرفتن در معرض طولانی به روشی سریع و سرعتی استفاده می کند.

برای iPad ، مقام اول به برنامه Flow که توسط Moleskine ساخته شده بود ، قرار گرفت. این یک ابزار پیشرفته طراحی است که انواع مختلفی از قلم ها را در اختیار کاربران قرار می دهد تا یادداشت برداری کنند و یا حتی نقاشی های باور نکردنی کنند. جریان دارای حرکات قابل تنظیم و ترکیبی منحصر به فرد از سکته ها و رنگ ها است.

برنامه Affinity Publisher

بهترین برنامه مک سال 2019 که توسط اپل انتخاب شده است Affinity Publisher از Serif Labs است. متخصصان این شرکت را به دلیل برنامه های پیشرفته خود برای ویرایش تصویر و تصویر سازی به خوبی می شناسند. با انتشارات Affinity ، آنها روش جدیدی را برای ایجاد طرح های شگفت انگیز برای کتاب ها ، روزنامه ها ، مجلات ، پوستر و سایر موارد معرفی کرده اند.

اپل همچنین The Explorers را به عنوان بهترین برنامه 2019 برای Apple TV معرفی کرد. برنامه یک کاتالوگ دیجیتالی کاملاً مشترک از تصاویر طبیعت است. عکاسان یا فیلمبرداران می توانند برای ارسال کار خود به جامعه بپیوندند. همه محتوا را هر کسی میتواند در iPhone ، iPad و حتی TV Apple خود تحسین کند.

بازی های سال :
بازی ها همچنین یک بخش اساسی از فروشگاه App store هستند و به همین دلیل در جوایز دسته بندی خاص خود را دارند. Sky: Children of the Light که توسط thatgamecompany ساخته شده است ، بهترین بازی سال 2019 برای آیفون است. بازی سفر در یک رویداد اپل به عنوان بخشی از تظاهرات اپل تی وی 4K به دلیل گرافیکی شگفت انگیز ، ارائه شد.

طبق گفته های اپل ، Hyper Light Drifter از Abylight بهترین بازی 2019 برای iPad است. بازی اکشن-ماجراجویی RPG چندین بار به دلیل هنرهای تجسمی منحصر به فرد خود جایزه گرفته است.

بازی Sky: Children of the Light‌

در میان بازی های موجود در فروشگاه App Mac ، GRIS از Devolver امسال مقام اول را کسب کرد. داستان این بازی شامل سفر دختری گمشده در دنیای خودش است ، با جهان گسترده ای از معماها که با یک هنر تفصیلی ایجاد شده اند.

برای اپل تی وی بهترین بازی سال 2019 Wonder Boy: The Dragon’s Trap است که توسط DotEmu ساخته شده است. این یک بازسازی از بازی اصلی ایجاد شده در سال 1989 است که در آن شخصیت اصلی ، یک انسان نیمه نیمه مارمولک ، در سناریوهای مختلف با یک سری چالش ها روبرو است. این گرافیک با رنگهای روشن ساخته شده است که نبردها را شدیدتر می کند.

اپل همچنین بهترین بازی موجود در Apple Arcade ، بستر بازی مشترک این شرکت را انتخاب کرد. Sayonara Wild Hearts ایجاد شده توسط Annapurna Interactive انتخاب 2019 بود. هر سطح از بازی در یک کلوپ موسیقی صورت می گیرد که در آن شخصیت اصلی باید اجرا شود و در راه رسیدن به انتها با موسیقی متن خیره کننده ای با موانع روبرو می شود.

بازی Sayonara Wild Hearts

رویدادهای سال :
علاوه بر بهترین برنامه ها و بازی های سال ، اپل همچنین لیستی از سایرین را که رتبه اول را کسب نکردند تهیه کرد ، بلکه مارک آنها را نیز در فروشگاه App iOS قرار داد.

لیست اول ، “داستان در درون” ، شامل برنامه هایی است که به کاربران کمک می کند داستان را از طریق متن ، عکس ، فیلم ، پادکست یا نقشه بکشند. برنامه های زیر را بررسی کنید:

لیست “Blockbusters Reborn” از بازیهای معروف حق رای دادن ساخته شده است که برای iOS منتشر شده اند. آن را بررسی کنید:

نظر شما در مورد لیست چیست؟ آیا همه برنامه ها را می شناختید؟ نظر خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.