ردکردن این
بازی pubg mobile

PUBG Mobile میخواهد با پشتیبانی از گیم پلی 90 فریم در ثانیه نرخ فریم سریعتر را بدست آورد

PUBG Mobile امسال یکی از پرطرفدارترین ویژگی ها را بدست می آورد ، زیرا Qualcomm تأیید کرده است که این بازی از گیم پلی 90 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند.

PUBG Mobile یکی از محبوب ترین بازی های هوشمند سال بود که بیش از 400 میلیون بازیکن در آن بازی می کنند. این بازی گزینه های مختلف تنظیمات را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا با توجه به دلخواه خود گرافیک ها را تغییر دهند و از فریم ورک استفاده کنند. در حال حاضر ، بهترین تنظیمات ممکن عبارتند از “HDR” و “Ultra” که نمای HDR شبیه سازی شده در 60fps است.

تنظیمات گرافیکی بازی pubg mobile

یکی دیگر از روند رو به رشد امسال ، نمایشگرهای سرعت بالا به ویژه در تلفن های هوشمند بازی بود. بسیاری از تولید کنندگان پرش به نمایشگرهای 90 هرتزی را انجام دادند و بعضی دیگر حتی 120Hz را لمس کردند. متأسفانه ، اکثر بازی ها ، از جمله PUBG Mobile ، نمی توانند از آستانه 60 هرتز عبور کنند زیرا برای این برنامه برنامه ریزی نشده بودند. به نظر می رسد اکنون تغییر خواهد کرد.

در کنفرانس کنونی Snapdragon Tech Summit که Qualcomm از چیپست جدید پرچمدار Snapdragon 865 پرده برداری کرد و با هم صحبت کردیم که چیپست بعدی آنها قدرتمند است ، ما همچنین تأیید کردیم که PUBG Mobile به زودی پشتیبانی 90fps را بدست خواهد آورد. این یک بروزرسانی بزرگ برای گیمرها است و تجربه بازی را به سطح بعدی خواهد برد.

علاوه بر این ، این بازی همچنین می تواند به پشتیبانی HDR 10 بیتی واقعی افزود ، و به طور قابل توجهی دامنه پویا را در تلفن هایی که از آن پشتیبانی می کنند (تلفن هایی با نمایشگر HDR) بهبود می بخشد. زمان بندی ذکر نشده است که این بروزرسانی اصلی از چه زمانی به پایان می رسد ، اما بسیار جالب است که در نهایت توسعه دهندگان بازی ویژگی هایی را اتخاذ می کنند که قرار است بخش بزرگی از تلفن های هوشمند آینده باشند.

نظرا خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.