ردکردن این

سازندگان “Black List” در حال آماده سازی درام خانوادگی کاملا جدی که هفت سال قول آن را می دادند

“بلک لیست” با محوریت روابط مامور “ایزابت کین” (مگان بون) و “کاتارینا روستووا ” مادر بیولوژیکی او (لایلا رابینز) شروع شد. این تقابل تا زمانی ادامه یافت که در فصل هفتم این سریال “کاتارینا” درهای احساسی جدیدی را به روی “لیز” باز کرد و با او دوست شد ، در شب جمعه اواسط فصل آخر داستان “کاتارینا روستووا” تحولی مهیج می یابد.

قسمت نهایی فصل آخر با “لیز گره خورده” و “کاتارینا ” در حال بازجویی از دوست “رد ردینگتون” (برت کولن) است . بعد “کاتارینا ” مردی را تحت عنوان “ایلیا کوزلوف واقعی” با نام مستعار “ردینگتون ” معرفی میکند و “Dom” (برایان دنهی )” لیز” را متقاعد می کند که او در حقیقت “رد” بوده است. اینجا  ” لیز ” و “کاتارینا” به هم نزدیک می شوند.

قبل از آنکه “کاتارینا” توسط شکارچیان آزادی خواه Townsend Directive از جلوی چشمان “رد” ربوده شود “لیز” به او کمک می کند تا فرار کند.

صرف نظر از این که شکارچیان آزادیخواه واقعا استخدام شده بودند و “کاتارینا” همه چیز را صحنه سازی کرده بود تا “ردینگتون” باور کند که او مرده در انتهای قسمت آخر با “لیز” تماس می گیرد تا رازی را با او در میان بگذارد . در بازگشت مجدد سریال در ماه مارس ، تهیه کنندگان اجرایی آن “جان ایزندرث” و “جون بوکنکامپ” قول داده اند که “کاتارینا” یکی از شخصیت های اصلی باشد.

ایزندرث در مصاحبه ای با وریتی گفت: ” در بود و نبود “کاتارینا” جلوی دوربین یک حس سرخوردگی و در عین حال جاری بودن همچنان وجود دارد ولی در نهایت آن کاری که “کاتارینا” خارج از صحنه فیلمبرداری انجام می دهد در زندگی “لیز” نقش خواهد داشت.”او افزود: ” و بعد وقتی او دوباره جلوی دوربین می آید ما یک درام خانوادگی کاملا جدی داریم که اکنون هفت سال است قول آن را داده ایم در فصل جدید، ” لیز” کاملا بین “کاتارینا” و “رد” گیر کرده و سعی ما این است که داستان بین آن دو حرکت کند و در نهایت مراقب هستیم که  به یک برخورد عظیم در پایان سال برسیم . “

سریال “بلک لیست ” ماه مارس به NBC باز می گردد.

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.