ردکردن این
بهترین تبلت سال 2019

بهترین تبلت برای بازی سال 2019

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به بازی کردن در هر مکانی را دارید حتما به دنبال یک تبلت خوب برای بازی بوده اید. ما در اینجا دو عدد از بهترین تبلت های سال 2019 را که برای بازی بهترین هستند را به شما معرفی و بررسی میکنیم.

ipad pro 11

ایپد پرو 11 اینچی شرکت اپل ؛ گران قیمت اما قدرتمند

این تبلت 11 اینچی از صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 1668 در 2388 ، 265 پیکسل در هر اینچ را به شما ارائه میکند ، همچنین این صفحه نمایش ضد خش بوده و نرخ بازسازی 120Hz را داراست که این ویژگی فوق العاده را برای بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سیستم عامل این تبلت iOS 12 و به نسخه های بالاتر آپدیت میشود پردازنده هفت نانومتری Apple A12X Bionic که از دو پردازنده ی داخلی 4 هسته ای تشکیل شده در مجموع هشت هسته با فرکانس کاری 2.5 و 1.6 خواهد بود، این پردازنده قدرمتمند تمامی بازی های مبتنی بر سیستم عامل iOS را به راحتی برای شما اجرا خواهد کرد و در حین بازی شما کندی در بازی ها احساس نمیکنید ، هرچند در این راه پردازنده ی گرافیکی هفت هسته ای اپل نیز به پردازنده اصلی کمک خواهد کرد و نقش بزرگی را ایفا میکند.

این تبلت در 4 مدل متفاوت به بازار عرضه شده :

  • حافظه 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
  • حافظه 256 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
  • حافظه 512 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
  • حافظه 1 ترابایت با رم 6 گیگابایت

بسته به میزان استفاده ی شما از بازی ها و برنامه ها میتوانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید اما حافظه ی رم 4 گیگ برای اجرای بازی ها کافی خواهد بود و نیاز به نگرانی برای خرید مدل 6 گیگابایتی نیست.

دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 1.8 و فلش LED تجربه ی عکاسی بسیار خوبی به شما میدهد، همچنین این دوربین قابلیت فیلمبرداری 120 فریم در حالت فول اچ دی و 60 فریم در حالت 4k را داراست و به عنوان یک تبلت یک دوربین فوق العاده این دستگاه را همراهی میکند. دوربین سلفی نیز 7 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم 2.2 و فیلم برداری فول اچ دی 30 فریم شما را راضی نگه میدارد.

در بخش صدا چهار عدد اسپیکر استریو میتواند شبیه ساز بسیار مناسبی برای صدای بازی های شما باشد ، و شاید بتوان عیب این تبلت را نداشتن جک 3.5 میلیمتری دانست.

باطری 7812 میلی آمپری که برای این دستگاه انتخاب شده شمارا برای ساعت ها بازی همراهی میکند، همچنین قابلیت شارژ برعکس و استفاده از این تبلت به عنوان پاور بانک نیز وجود دارد.

سامسونگ گلکسی تب S5e

سامسونگ گلکسی تب S5e ؛ بهترین تبلت اندرویدی بازار با قیمتی حدود نصف تبلت اپل

این تبلت با صفحه نمایش 10.5 اینچ و ورزولوشن 1600 در 2560 288 پیکسل در هر این را داراست و از تکتولوژی Super AMOLED بهره میبرد و کیفیتی فوق العاده برای بازی ارائه خواهد داد.

سیستم عامل این تبلت اندروید 9 هست که به نسخه های بالاتر ارتقا خواهد یافت ، پردازنده ی قدرتمند 10 نانومتری اسپدراگون 670 میباشد که بی شد قوی ترین پردازنده ای است که تا به حال بر روی یک تبلت اندرویدی سوار شده ، این پردازنده ی خشت هسته ای  بر روی فرکانس 2 و 1.7 گیگاهرتزی کار میکند. پردازنده ی گرافیکی نیز Adreno 615 میباشد که قدرت بسیاری در اجرای بازی ها دارد.

 این دستگاه در دو سری حافظه داخلی و رم متفاوت به بازار ارائه شده ، همچنین از کارت حافظه نیز پشتیبانی میکند.

  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت

در بخش دوربین این تبلت اندرویدی شرکت سامسونگ ضعیفتر از اپل عمل کرده و دوربین 13 مگاپیکسلی که دریچه ی دیافراگم 2 دارد و فیلمبرداری 4k 30 فریم را پشتیبانی میکند تفاوت زیادی در عکاسی و فیلم برداری با آیپد 11 اینچی اپل دارد دوربین جلو نیز هشت مگاپیکسل بوده و از فیلم برداری فول اچ دی پشتیبانی میکند.

در بخش صدا این تبلت از کمپانی قدرتمند AKG کمک گرفته و چهار بلند گوی استریوی فوق العاده دارد و صدای دالبی فوق العاده ای به شما میدهد. و همانند تبلت اپل در این دستگاه نیز خبری از سوکت 3.5 میلیمتری صدا نیست.

باتری 7050 میلی آمپری نیز با شارژر سریع 18 واتی شما را در ساعت ها بازی تنها نمیگذارد.

منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.