ردکردن این
بهترین ساعت هوشمند 2019

بهترین ساعت های هوشمند سال 2019

در پایان سال 2019 قصد داریم پنج ساعت برتر سال 2019 را معرفی و بررسی کنیم ، شما باید به این توجه داشته باشید که بهترین ساعت هوشمند میتواند برای هر شخص یک انتخاب متفاوت باشید و بسته به نیاز افراد امکانات مختلف تعیین کننده ی انتخاب خواهند بود.


ساعت اپل واچ 5

اپل واچ 5 در صدر جدول ساعت های هوشمند 2019

وقتی اسم ساعت های هوشمند به زبان می آید به صورت ناخوآگاه به یاد یکی از برترین برند ها یعنی اپل و ساعت هوشمند اش می افتیم. اپل واچ 5 با وزن 47.8 گرمی خود در سپتامبر 2019 عرضه شد ، این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری میتواند در زیر آب دوام بیاورد. مانند بیشتر محصولات اپل تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ را ارائه میکند ، این ساعت هوشمند از شیشه ی محافظ سافایر بهره میبرد که یک امتیاز فوق العاده برای این ساعت به شمار میرود ، روشنایی صفحه 1000 نیت است که در زیر نور آفتاب استفاده از این ساعت را بسیار آسان میکند، حافظه داخلی 32 گیگابایت ، سیستم عامل WatchOs 6 و باطری 292 میلی آمپری که حدود 18 ساعت استفاده معمول را پاسخگوست از دیگر امکانات این ساعت هوشمند میباشند. سنسور شتاب ‌سنج، سنسور ژیروسکوپ ، سنسور ضربان قلب‌سنج (نسل دوم) ،سنسور فشارسنج و قطب‌نما ، حسگر های این ساعت هوشمند هستند.

سامسونگ گلکسی واچ

گلکسی واچ سامسونگ SM-R800

برخلاف ساعت هوشمند اپل ، ساعت هوشمند سامسونگ طراحی دایره ای شکل دارد و با وزن 63 گرم حدود 16 گرم از اپل واچ سنگیم تر است ، صفحه نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و استفاده از گوریلاگلس DX+ ، یک صفحه نمایش زیبا ، با کیفیت تصویر مناسب و مقاوم را به کاربران ارائه میدهد . همچنین این ساعت هوشمند استاندارد ضد آب 5ATM را داراست.

 این ساعت هوشمند از سیستم عامل تایزن بهره میبرد و از امکانات سخت افزاری آن میتوان به بردازنده ی دو هسته ای 1.15GHz و بلوتوث نسخه 4.2 ، NFC و Wi-Fi نیز اشاره کرد. بزرگترین نقطه قوت این ساعت هوشمند نسبت به اپل واچ باتری شارژدهی تا 7 روز میباشد.

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 (سامسونگ)

سومین ساعت هوشمند و دومین ساعت سامسونگ در لیست هفت ساعت برتر سال 2019 ؛ این ساعت در دو مدل 1.4 و 1.2 اینچی به بازار ارائه شده و همانند ساعت قبلی سامسونگ رزولوشن 360 در 360 را داراست ، اما گواهی استاندارد ضد آب ip68 و بدنه ی فولادی دارد ، محافظ صفحه نمایش همانند نسخه SM-R800 گوریلاگلس DX+ است سیستم عامل تایزنو سنسور ها همانند گلکسی واچ قبلی می باشد، و اگر بخواهیم به غیر از تفاوت در طراحی ظاهری به نکته ی دیگری اشاره کنیم به باتری ضعیف تر که نهایتا دو روز یا کمتر به شما شارژ خواهد داد.

ساعت هوشمند گارمین Vivoactive 4

ساعت هوشمند گارمین vivoactive 4

این ساعت هوشمند نمایشگری تمام رنگی ندارد اما در استفاده روزانه و به خصوص زیر نور آفتاب صفحه نمایش واضح و مناسبی را داراست. گارمین در این ساعت هوشمند به باتری توجه زیادی کرده و و شما میتوانید یک هفته ی تمام را بدون شارژ ساعتتان سپری کنید ، همچنین این ساعت هوشمند قابلیت کنترل موزیک ، کنترل خواب و سلامت را داراست و شما میتوانید تماس ها پیام ها الارم و امکانات دیگر را نیز مدیریت کنید.

ساعت هوشمند فسیل اسپرت

ساعت هوشمند فسیل اسپرت

این ساعت هوشمند ساده و زیبا از صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 390 بهره میبرد. پردازنده ی چهار هسته ای 1.2GHz و چهار گیگابایت حافظه داخلی به همراه دو روز دوام باتری از امکانات سخت افزاری این ساعت هوشمند هستند همچنین استاندارد ضد آب ip68 و امکاناتی مانند وای فای ، بلوتوث ، جی پی اس و … نیز این ساعت را همراهی میکنند. سیستم عامل این تلفن همراه نیز Wear OS گوگل است.

نظر شما چیست؟ بهترین ساعت هوشمند سال 2019 از نگاه شما چیست؟ با ما در میان بگذراید!

منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.