ردکردن این
غیبت «قاتل و وحشی» به دلیل دعوای مالکیت

غیبت «قاتل و وحشی» به دلیل دعوای مالکیت

قاتل وحشی ششمین ساخته ی حمید نعمت‌الله، فیلمی متفاوت از کارنامه درخشانش در ژانر جنایی می باشد. نویسندگی فیلم نامه برعهده معصومه بیات و همچنین حمید نعمت‌الله می باشد بازیگران «قاتل و وحشی» لیلا حاتمی تجربه سوم با این کارگردان از دو همکاری موفق در فیلم های «بی‌پولی» و «رگ خواب»، امین حیایی، ستاره اسکندری و شهرام حقیقت‌دوست هستند.
اخبار جدید فیلم « قاتل وحشی » در خصوص حضور در جشنواره فجر حاکی از آن است : با اعلام دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر : خارج شدن فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» به کارگردانی «حمید‌نعمت‌الله» از بررسی هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ این دوره جشنواره، به دلیل برخی مشکلات مالکیتی پیرامون این فیلم و براساس نظر معاونت نظارت و ارزشیابی و خانه سینما (مکاتبات پیوست) به عنوان مراجع ذیصلاح موضوع تهیه‌کنندگی و مالکیتی فیلم است.
همچنین دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام می‌کند که این آمادگی را دارد در صورت حل مشکل فیلم در زمان مقرر، و به لحاظ طی شدن سایر مراحل حضور و به احترام دست‌ اندرکاران ساخت فیلم، بادعوت مجدد از هیأت‌انتخاب نسبت به اعلام ‌نظر در خصوص شایستگی حضور فیلم و افزودن این فیلم به بخش مسابقه، اقدام نماید.
از عوامل دیگر این فیلم می توان به دستیاراول کارگردان: فوآد چاومه، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌الله ،مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدصادق رنجکشان، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، طراح گریم: بابک اسکندری، تدوین: هایده صفی یاری، طراح صحنه: محمد حسین کرمی، طراح لباس: مهرنوش شاه‌حسینی، صدابردار: بابک اخوان، برنامه‌ریز، صداگذار: احسان افشاریان، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست و دستیار فیلمنامه: ماریا مشکات، مدیرتولید: مرتضی پیرهادی، جلوه‌های ویژه بصری: سینا قویدل، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک اشاره کرد.

غیبت «قاتل و وحشی» به دلیل دعوای مالکیت

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.