ردکردن این
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ باید چه ویژگی های داشته باشند؟

سرعت بالا
لپ تاپ های گیمینگ به دلیل اجرای بازی های حجیم و سنگین باید دارای پردارنده قدرتمندی باشند تا بتوانند بازی های حرفه ای را به اجرا در آورند و قادر باشند حین اجرای بازی سرعت عمل لازم را فراهم آورند. هم چنین زمان روشن شدن لپ تاپ های گیمینگ از لحظه فشردن دکمه پاور تا آماده شدن به فعالیت تنها 30 ثانیه می باشد که این قابلیت یکی از مزایای لپ تاپ های گیمینگ می باشد.
عمر بالای باتری
باتری لپ تاپ های گیمینگ به دلیل اینکه می بایست ساعات بیشتری کار کند، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به لپ تاپ های معمولی دارد.
طراحی بدنه منحصر به فرد
 اکثر لپ تاپ های گیمینگ دارای ظاهری متفاوت و هیجان انگیز هستند. سازندگان لپ تاپ های گیمینگ سعی می کنند طراحی منحصر به فردی را بر محصول خود پیاده سازی نمایند زیرا طراحی خاص باعث افزایش هیجان و شور و اشتیاق گیمرها شده و لذت بازی را دوچندان می نمایید اکثرا لپ تاپ های گیمینگ دارای طراحی خاص و نور پردازی در بدنه و صفحه کلید هستند.
استفاده آسان
لپ تاپ های گیمینگ برخلاف تصوری که کارکرد پیچیده و سخت دارند کارکردن با آن ها بسیار ساده و روان است. صفحه کلید این لپ تاپ ها به گونه ای نرم و راحت ساخته شده که شخص در مدت زمان طولانی احساس خستگی نکند و مفاصل انگشتانشان دچار آسیب نشود.
حال پس از آشنایی با ویژگی های لپ تاپ های گیمینگ 5 لپ تاپ گیمینگ برتر با برتری در زمینه های مختلف برای سلیقه های مختلف نمایشگاه CES سال 2020 را به شما معرفی می کنیم. 
نمایشگاه CES فرصتی برای ارائه محصولات سازندگان می باشد
Alienware Area-51m – بهترین لپ تاپ گیمینگ
Asus ROG Zephyrus S GX701 – باریک ترین لپ تاپ جهان
MSI GS65 Stealth – زیباترین لپ تاپ بازی
Razer Blade – قابل حمل ترین لپ تاپ گیمینگ
Lenovo Legion Y740 – در دسترس ترین لپ تاپ بازی

1. Alienware Area-51m

بهترین و قدرتمند ترین لپ تاپ گیمینگ
 لپ تاپی با پردازنده مرکزی Intel Core i9 دارای گرافیکNVIDIA GeForce RTX NVIDIA GeForce RTX 2060 – 2080  با حافظه رم 16 گیگ – 64 گیگابایت؛ صفحه نمایش در ابعاد 17.3 اینچ با فناوری FHD (1920 x 1080) 60Hz Anti-Glare IPS – 144Hz IPS NVIDIA G-SYNC ورزولوشن 2160 × 3840 – Ultra .
لپ تاپ Area-51m برند گیمینک شرکت  DELLپس از 7 سال مهندسی و طراحی بی نظیر ارائه شد که در بین لپ تاپ های گیمینگ عملکردی فوق العاده دارد از اجرای  بازی های حجیم و سنگین گرفته تا انجام مدل سازی های 3D و تمامی کارهای گرافیک و تدوین فیلم و..  را می توان با سرعت و کیفیت بالا به انجام رسانید. بدنه این دستگاه از آلیاژ منیزیم (Mg) و در رنگ های سفید (Lunar Light) و مشکی مات (Dark Side of the Moon) عرضه می شود. Alienware Area-51m قدرتمند ترین لپ تاپ و اولین گزینه ای ست که برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ پیشنهاد می شود.
مزایا
صفحه کلید نرم Alienware TactX با نور پردازی RGB LED برای تمامی کلید ها
تهویه هوا مناسب و خنک ماندن دستگاه توسط خروجی های هوایی زیر لپ تاپ
گرافیک قابل اوورکلاک انویدیا
طراحی ماژولار (قطعات سخت افزاری قابل ارتقا)
 پردازنده نسل نهم اینل  بسیار قدرتمند
زیبایی و ظرافت
معایب
لپ تاپ Alienware Area-51m دارای دومنبع برق مجزا با آداپتور اختصاصی می باشد. برای انجام بازی های سنگین می بایست هر دو آداپتور متصل شوند که حمل و نقل و تحمل دو آداپتور بزرگ و کابل‌های سفت برق کمی مشکل است.
این لپ تاپ قیمت بالایی دارد ولی در مقایسه ارائه امکانات وکیفیت این لپ تاپ با لپ تاپ های گیمینگ دیگر خواهیم دید بهای آن چندان زیاد نیست و ارزش پرداخت این بها برای لپ تاپی عالی در بین گیمینگ ها وجود دارد.
وزن زیاد در حدود 4 کیلوگرم

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

2. Asus ROG Zephyrus S GX701

باریک ترین لپ تاپ گیمینگ
دومین لپ تاپ گیمینگ برتر سال 2020 پرچم دار گیمینگ کمپانی ایسوس Asus ROG Zephyrus S GX701 می باشد این دستگاه دارای سی  پی سو Intel Core i7 با گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 – GeForce GTX 2080 Max-Q (8GB GDDR6 VRAM) می باشد. حافظه رم این دستگاه 8 GB – 24GB و و صفحه نمایش 17.3 اینچی با حاشیه باریک همراه با فناوری FHD (1,920 x 1,080) 144Hz panel with G-Sync دارد.
 این دستگاه در حال حاضر باریک ترین لپ تاپ گیمینگ 17 اینچی دنیا می باشد . این لپ تاپ با مشخصات بالا قادر است هر بازی یا برنامه سنگینی را به اجرا در آورد و ثابت کرد  لپ تاپ های گیمینگ سبک و نازک نیز می توانند به اندازه لپ تاپ های گیمینگ بزرگ و حجیم قدرتمند باشند و به دلیل باریک و وزن کم بسیار مورد استقبال افراد قرار میگیرد و گیمرها قادرند به راحتی آن را حمل و نقل نمایند. صفحه کلید و تاچ پد این دستگاه به منظور وجود فضای بیشتر برای تهویه هوا و خنک شدن کارت گرافیک به پایین بدنه منتقل شده است و پشت صفحه کلید فضای خالی جهت سیستم خنک کننده آیرودینامیکی وجود دارد و تاچ پد در سمت راست صفحه کلید قرار دارد. کلیدهای این صفحه کلید بزرگ و دارای  نورپردازی Aura RGB Asus زیبا و دلرباست.
مزایا
کاهش دما با طراحی خنک کننده سیستم آیرودینامیکی فعال ROG و فن های 12 ولت.
 افزایش طول عمر با فناوری ضد گرد و غبار.
شارژ از طریق درگاه USB-C در مواقعی که قادر به حمل آداپتور نیستید.
حالت سوئیچ GPU برای افزایش عمر باتری یا عملکرد بازی قدرتمند بین گرافیک یکپارچه و گسسته .
 حمل آسان به دلیل وزن کم در حدود 2.7 کیلو گرم.
بسیار باریک و ظریف.
معایب
 به دلیل سطح بالای کارایی و طراحی نازک و زیبا  این لپ تاپ بسیار زیبا با قیمتی بسیار بالا ارائه می شود که این امر باعث شده که بسیاری افراد قادر به خرید آن نباشند.
بدون درگاه LAN
تغییر محل تاچ پد و صفحه کلید می تواند برای برخی افراد آزار دهنده باشد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

3. MSI GS65 Stealth

لپ تاپ گیمینگ MSI GS65 Stealth با سی پی یو Intel Core i7 گرافیک استفاده شده در این دستگاه Nvidia GeForce GTX 1060 – Nvidia GeForce GTX 1070 (8GB GDDR5X VRAM, Max-Q) می باشد حافظه رم 16-32 گیگا بایت با صفحه نمایش 15.6 اینچ 15.6-inch FHD (1,920 x 1,080) anti-glare, wide-view 144Hz panel
این لپ تاپ زیباترین لپ تاپ گیمینگ با طراحی زیبا خاص و پردازنده قدرتمند و مجهز به ایجاد نور پس‌زمینه RGB برای هر کلید توسط برنامه  SteelSeries Engineاست. به صورتی که هر کلید رنگ متفاوتی دارد و به زیبای دستگاه می افزاید و آن را منحصر به فرد می نماید. همچنین با استفاده از این برنامه قادر به اجرای افکت نور در پس زمینه صفحه کلید می باشید که بر هیجان و لذت بازی می افزاید. طراحی بدنه زیبا و خوش ساخت از جنس فلز آلومنیوم سخت با لبه های برش خورده مزین به رنگ طلایی زیبایی این دستگاه را چندین برابر نموده است. طرح لونه زنبوری بالای صفحه کلید نیز بر زیبایی این دستگاه می افزاید. بر روی در لپ تاپ لوگوی MSI Dragon به رنگ طلایی نقش بسته است و در لبه پشتی دستگاه چیزی جز خروجی های هوا به چشم نمیخورد.
مزایا
 عملکرد خوب صفحه کلید  
ابعاد کوپک و وزن کم 1.88 کیلوگرم
نورپردازی منحصر به فرد
معایب
آسیب پذیری سریغ  بدنه در برابر اجسام سخت و تیز
داغ شدن بیش از حد زیر دستگاه

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

4. Razer Blade 15

آسان حمل ترین لپ تاپ گیمینگ
این لپ تاپ گیمینگ دارای CPU Core i7-8750H – Intel Core i7-9750H می باشد همچنین از گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB GDDR6 VRAM) – Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q (8GB GDDR6 VRAM) بهره می برند حافظه رم این دستگاه 16گیگا بایت می باشد. و دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با فناوری پیشرفته FHD (1,920 x 1,080) 144Hz – OLED 4K (3,840 x 2,160) Touch 60Hz می باشد.
این لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه ترین لپ تاپ گیمینگ حال حاضر است که قادر به اجرا بازی های رده بالا و همچنین کارایی عالی با قیمت مناسب و ارزان تر از رقبای اصلی خود می باشد. این لپ تاپ نخستین لپ تاپی ست که از صفحه کلید اپتیکال استفاده می کند. سوئیچ های اپتیکال تعبیه شده در کلید ها دقت و سرعت تشخیص کلید را افزایش می دهد و کلید ها دارای نورپردازی انحصاری RGB‌ توسطRazer Chroma  ‌ هستند.
مزایا
با فشرده شدن کلید های صفحه نمایش به اندازه یک میلی متر اعمال شده و لزومی به وارد آوردن فشار زیاد نیست.
سیستم تشخیص چهره‌ی Windows Hello
صفحه کلید اپتیکال
وزن کم 2.03 کیلوگرم
طراحی زیبا و نازک
معایب
دکمه فلش بالا (with the up) سمت چپ کلید Shift به جای ? قرار دارد که باعث می شود در هنگام استفاده از علامت سوال دائماً with the up را فشار دهید. آن را به خط بالایی انتقال می دهید که این اتفاق در هنگام تایپ به کرار اتفاق افتاده و شما را کلافه می کند.
به دلیل کارک گرافیک RTX انویدیا مصرف باتری بالاست و باتری خالی می شود.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

5. Lenovo Legion Y740

در دسترس ترین لپ تاپ گیمینگ
این لپ تاپ قدرتمند مجهز به CPU اینل Core i7-8750H و گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 (6GB GDDR6 VRAM) – RTX 2070 (Max-Q 8GB) می باشد. رم دستگاه  16 و 32 گیگا بایت و صفحه نمایش 15.6 اینچ با فناوری FHD (1,920 x 1,080) Nvidia G-Sync 144 Hz می باشد
Lenovo Legion Y740 یک رقیب قدرتمند در بین لپ تاپ های گیمینگ محسوب می شود. این دستگاه با بدنه فلزی به دلیل عملکرد سریع و چشمگیر مناسب برای امور مهندسی گرافیکی و بازی های با گرافیک بالا هستند. صفحه کلید آن بسیار نرم و از نور 7 رنگ جهت دیزاین و جذابیت بخشیدن به آن استفاده شده. این دستگاه نسبت به سایز رقیبان خویش از نظز کارایی و اقتصادی مناسب تر است. و از دو فن جهت خنک سازی دستگاه استفاده شده که تهیه مناس فراهم می کند.
مزایا
وزن کم 2.2 کیلو گرم
اجزایی داخلی قدرتمند
گرافیک های گسسته Nvidia
نرخ و نوسازی رفرش  144 هرتز
معایب
ترتیب صفحه کلید
عمر باتری ضعیف

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 ، ویژگی لپ تاپ های گیمینگ

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.