ردکردن این

آموزش شبکه کردن بازی زیبای Modern Warfare 3

من با تیم اس جی پلاس امروز می خواهیم نحوه ی شبکه کردن بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را با Teknogod و از طریق کابل شبکه (LAN) توضیح بدیم.

اگر شما نسخه RELOADED بازی را بدون هیچ کسری از بازی داشته باشید هیچ مشکلی وجود ندارد ولی اگر نسخه ای را دارید که قسمت چند نفره حذف شده باید حتما فایل های نقشه بازی را هم تهیه کنید که در آخر مطلب به آن اشاره و لینک های نقشه ها را نیز قرار میدهیم.

اول باید راه انداز” Microsoft .NET Framework 4 ”  را برروی سیستم خودتون نصب کنید. از اینجا می تونید آن را بگیرید.

بعد باید فایل های مربوط به آپدیت بازی که در پوشه  MW3-Full_Update_1.4.382 وجود دارند(و در آخر این مطلب برای دانلود قرار داده شده است) و سپس محتویات پوشه DLCs.1-3+Teknogods  را که شامل دی ال سی های بازی و خود Teknogods می باشند (و در آخر این مطلب برای دانلود قرار داده شده است) را در پوشه نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

خوب مراحل پیش نیاز شبکه کردن رو انجام دادیم حالا بریم سراغ نحوه اجرا:

Host یا میزبان بازی :

باید فایل اجراییTeknoMW3.exe   را اجرا و بعد از اون گزینه Coop را انتخاب نمایید.

اگر میخواهید میزبان یا هاست باشید کافیه گزینه Start As Host را انتخاب کنید به عنوان میزبان وارد بازی می شوید و حتی نیازی به وارد کردن شماره آیپی ندارید و کافیه اونو خالی بذارید.

بعد از ورود به صفحه اصلب بازی گذینه سمت راست که با نام (TeknoGods Coop) مشخص شده است را انتخاب کنید (توی تصویر زیر مشخص هستش). بعد از این میبینید که سمت راست اسم هاست نوشته میشه یعنی میتونی مرحلتو انتخاب کنی پس (Change Op ) را انتخاب و با کلیک روی Start Op بازی رو شروع کنید.

Client یا میهمان بازی :

خوب حالا نوبت مهمان قسمت چند نفره بازی مدرن وارفر 3 هست. مثل مرحله قبلی فقط روی فایل TeknoMW3.exe  کلیک کنید تا لانچر اجرا بشه، بعد گزینه Coop و بعد از وارد کردن IP میزبان خود که زیر همین قسمت میگم چطور بدستش بیارید، گزینه Start As Client  را کلیک کنید، بعدش از منوی اصلی بازی مثل بالا برروی TeknoGods Coop کلیک و منتظر وصل شدن به میزبان بمانید و از بازی لذت ببرید!

خوب برای به دست آوردن آی پی هاست یا همون میزبانتون باید توی (CMD (Command Prompt کامپیوترش بنویسید ipconfig و بعدش عددی که روبروی  IPv4 Address نوشته میشه IP سیستم هاست شما.

بعد از اجرای بازی، و مراحل بالا و کلیک بر روی گزینه “Change Op”، تصویر زیر می آید که از شما سوال می کند که کدام Mode را می خواهید بازی کنید:

بعد از انتخاب هر کدام ، بازی ازتون سوال تصویر زیر را می کنه:

اگر می خواهید مپ های مربوط خود بازی را شبکه بازی کنید، گزینه “On Disk Content” را انتخاب کنید و اگر می خواهید مپ های قسمت دی ال سی را بازی کنید، گزینه “DLC Content” را انتخاب کنید.

مثلا ماموریت های قسمت “Missions” بازی و بعد از کلیک بر روی “On Disk Content” به صفحه تصویر زیر می روید:(نکته: حالا می تونید دو ماموریت “Firewall” و “Fire Mission” را که قبلا نمی تونستید بازی کنید، به صورت Co-op بازی کنید)

و بعد زدن گزینه “DLC Content” به صفحه تصویر زیر می روید که این قسمت، دارای مراحل جدیدی هست که مطمئنا پیش از این آن ها را بازی نکردید:

لینک دانلود

  • دانلود دی ال سی های بازی به همراه Teknogods با حجم 4.9 گیگابایت :


پارت اول


پارت دوم


پارت سوم

  • دانلود فایل های آپدیت بازی با لینک مستقیم


لینک فایل

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.