ردکردن این

گوشی جذاب آنر X8 در سکوت خبری کامل معرفی شد

آنر در سکوت خبری از جدیدترین گوشی میانرده خود یعنی HONOR X8  با تراشه Snapdragon 680  و دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

نمایشگر

HONOR X8  دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD IPS با وضوح  FULLHD+ که سبب میشود هیچ نگرانی از بابت فیلم دیدن و بازی کردن نداشته باشید.این صفحه نمایش مجهز به نرخ نوسازی 90 هرتزی که باعث تجربه کاربری نرم و روان در استفاده از گوشی می شود. نرخ نوسازی این گوشی به صورت هوشمند طراحی شده که همین امر سبب مدیریت باتری و افزایش طول عمر باتری شده است.

طراحی

آنر در طراحی X8 از بدنه تخت و گوشه های گرد استفاده نموده که در عین سادگی بسیار چشم نواز بوده است و بیرون زدگی کم قسمت دوربین ها به جذابیت این گوشی افزوده است.این گوشی  از بدنه و فریم پلاستیکی بهره می برد و دارای 163.4 میلیمتر طول،74.7 میلیمتر عرض و 7.45 ضخامت می باشد که جزء گوشی های باریک بازار قرار می گیرد و همچنین 177 گرم وزن دارد.

مشخصات فنی

قلب تپنده HONOR 8X  تراشه هشت هسته Snapdragon 680 (4G)  و پردازشگر گرافیکی Adreno 610  می باشد، این پردازده در تست بنچمارک Antutu 9  امتیاز 253670 را کسب نموده که برای یک گوشی میانرده قابل قبول می باشد. همچنین این گوشی  دارای 6 گیگابایت رم و به لطف فناوری جدید HONOR RAM Turbo  دارای 2گیگابایت رم مجازی که باعث بهبود عملکرد چندوظیفگی  در استفاده از گوشی می شود . HONOR X8  دارای 128 گیگ حافظه ی داخلی و فاقد اسلات کارت حافظه می باشد.این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 و با رابط کاربری  Magic UI 4.2 که  فاقد خدمات  گوگل می باشد بهره می برد.

دوربین

HONOR X8 به 1+4 دوربین مجهز شده است. در قسمت پشتی گوشی دوربین اصلی با وضوح 64 مگاپیکسل واید با قابلیت فیلم برداری فول اچ دی، دوربین 5 مگاپیکسل اولترا واید ، دوربین 2 مگاپیکسلی عمق و و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو مشاهده می شود. در قسمت جلویی گوشی دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی  در قسمت بالایی مشاهده می شود.

باتری، امکانات

HONOR 8X  مجهز  به باتری  4000 میلی آمپری و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5W HONOR SuperCharge  می باشد که به گفته آنر با 10 دقیقه شارژ قابلیت پخش 3 ساعت ویدیو را دارا می باشد.با توجه به ابعاد  صفحه نمایش و ظرفیت باتری، این گوشی در بخش نگهداری شارژ کمی نسبت به رقبای خود که اکثر از باتری 5000 میلی آمپری استفاده می کنند ممکن است ضعیف تر عمل کند.

از دبگر قابلیت های این گوشی می توان به دو سیمکارت 4G به صورت همزمان، بلوتوث نسخه 5،پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری صدا، قابلیت هوشمند قفل صورت و دکمه اثر انگشت در قسمت کناری گوشی اشاره کرد.

آنر هنوز از قیمت این گوشی صحبتی نکرده است، اما با توجه به مشخصات  به نظر می رسد آنر این گوشی را در محدوده 200 دلاری عرضه کند، همچنین انتظار می رود این گوشی در بازار های خاور میانه، آفریقا و اروپا به فروش برسد.این گوشی در رنگ های نقره ای، مشکی و آبی در دسترس خواهد بود

برچسب
منبع

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.