ردکردن این

عملکرد نا امیدکننده تست سقوط از ارتفاع گوشی های گلکسی S22+،S22و S22 ULTRA

سری گلکسی S22  با  آخرین نسخه محافظ صفحه مستحکم  +Corning Gorilla Glass Victus  و فریم آلومینیومی  جدید معرفی شد.اما با این حال که متریال جدید در ساخت این گوشی نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است ،  این گوشی­ ها از تست سقوط از ارتفاع سربلند بیرون نیامده است.امروز به بررسی تست سقوط گلکسی S22،S22+و S22 ULTRA   از فاصله 180 سانتی در SGPLUS  می پردازیم.

Galaxy S22

سامسونگ در گوشی گلکسی S22  از صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED با محافظ صفحه ­ی +Corning Gorilla Glass Victus  و برای محافظت از قسمت شیشه ­ای قاب پشتی گوشی از همین نوع محافظ صفحه  استفاده نموده است، همچنین سامسونگ از آلومینیوم زره ­ای مستحکم برای فریم این دستگاه استفاده کرده است.

سقوط با صفحه نمایش

در اولین برخورد گلکسی S22 با زمین صفحه نمایش این گوشی به شدت آسیب دید و تقریبا نیمی از گلس این گوشی در اولین تست از بین رفت که می توان گفت استفاده از این گوشی ناممکن شده است. همانطور که مشاهده می کنید شدت ضربه در قسمت گوشه ای پایین این گوشی زیاد می باشد.

سقوط با قاب پشتی

 در دومین تست سقوط گلکسی S22   همانند صفحه نمایشگر ،محافظ +Victus قاب پشتی هم مقاومتی از خود نشان نداده است و تقریبا تمام قاب شیشه­ ای پشتی آسیب دیده است،ولی با توجه به شدت ضربه قسمت جزیره­ ای دوربین ها آسیب ندیده است و هیچ مشکلی در عملکرد آن ها مشاهده نگردید.

Galaxy S22+

سامسونگ در گوشی گلکسی S22+  از صفحه نمایش 6.6 اینچی Dynamic AMOLED و دقیقا از همان محافظ صفحه و فریمی آلومینیومی که در گلکسی  S22  استفاده شده  در این گوشی هم استفاده کرده است .

سقوط با صفحه نمایش

گلکسی +S22 در این تست کمی بهتر از برادر کوچکتر خود عمل کرده است. از مقایسه شدت ضربه این دو گوشی می توان متوجه شد که گلکسی +S22  آسیب دیدگی بسیار کمتری نسبت به S22  متحمل شده است، آسیب در قسمت گوشی ای گوشی کاملا و مشهود می باشد و ترک طولی در قسمت میانی این گوشی قابلیت رویت است.ولی با این وجود و برخلاف گلکسی S22 این گوشی هنوز قابل استفاده می باشد.

سقوط با قاب پشتی

در تست سقوط با قاب پشتی، گلکسی +S22  کاملا مشابه گلکسی S22  عمل کرده است و تقریبا تمام قاب پشتی آسیب دیده است ولی  دوربین ها آسیبی ندیده است و به کار خود بدون مشکل ادامه می دهند.

GALAXY S22 ULTRA

و حال میرسیم به  بزرگترین و گرانترین گوشی گلکسی سری S22  یعنی S22 ULTRA  که از صفحه نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED با لبه های خمیده با و قلم نوری استفاده می کند.محافظ صفحه و فریم این گوشی مشابه دو مدل قبلی می باشد.

سقوط با صفحه نمایش

به مانند گلکسی S22  گلکسی S22 ULTRA  در اولین تست  آسیب دیدگی شدیدی دیده است و شدت ضربه در گوشه ها کاملا مشهود می باشد،و استفاده از گوشی را غیر ممکن کرده است.

سقوط با قاب پشتی

در آخرین تست این گوشی،کاملا مشابه دو مدل قبلی عمل کرده است و تمام قاب پشتی آسیب دیده است،و بازهم قسمت دوربین ها بدون آسیب باقی مانده و به کار  خود بدون مشکل ادامه می دهد.

جمع بندی

با توجه به نتایج به دست آماده از تست های سقوط گوشی های گلکسی S22،S22+وS22 ULTRA  و علی رغم استفاده از محافظ صفحه جدید در این سری مقاومت کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارند.متاسفانه در تمام گلکسی ها قسمت پایینی صفحه نمایش و قاب شیشه ای پشتی آسیب بسیار جدی دیده است، تنها نکته مثبت این گوشی ها در این تست آسیب ندیدن قسمت دوربین ها بوده است.

با همه این تفاسیر بهتر است به محافظ صفحه این گوشی از اعتماد نکنیم و از یک محافظ صفحه و گارد مناسب برای این گوشی ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.