ردکردن این
satechi trio wireless charger apple watch iphone airpods

بررسی شارژ وایرلس Satechi Trio Wireless:ساده،زیبا،گران

امروزه شارژر های موبایل، بخش جدا نشدنی از زندگی روزمره ما شده اند.با پیشرفت و گسترش روزافزون اینترنت،موبایل های هوشمند،توسعه اپلیکیشن های موبایلی و  به وجود آمدن گجت قابل حمل اهمیت استفاده از شارژرها را دو چندان کرده است.وجود دستگاه های گوناگون سبب افزایش تعداد شارژر ها شده است، که همین امر منجر به شلوغی و بی نظمی میزکار،اشغال شدن تعداد زیادی از پریز های برق، فراموش کردن شارژر ها و گم شدن آن ها می شود. شرکت Satechi با معرفی شارژر وایرلس Satechi Trio Wirless Chrager  با قابلیت شارژ همزمان آیفون،ایرپاد و اپل واچ سعی بر حل این مشکل کرده است.

Trio از یک صفحه تخت با ابعاد 0.51*8.66*4.53  اینچی تشکیل شده که به وسیله یک کابل یک متری دو سر Type-C  به آداپتور دیواری 24 وات متصل شده است.Satechi  در این شارژر از لبه های صاف و حالت جعبه ای شکل(مانند آیفون های جدید)، متریال با کیفیت،کوچک، طراحی ساده و مینیمال استفاده کرده که کاملا با زبان طراحی محصولات اپل همخوانی دارد.سه چراغ کوچک LED  در قسمت پایینی پد شارژر مشاهده می شود که روشن شدن آن ها نشان دهنده قرارگیری صحیح  و شارژ شدن دستگاه هاست. یکی از قابلیت های جذاب این شارژ، حالت night stand mode که  میتوان اپل واچ خود را به صورت ایستاده با نمایش ساعت شارژ کرد.

satechi-trio wireless charger

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید شارژر های وایرلس در نظر بگیریم، سرعت پایین شارژ آن ها نسبت به شارژر های سیمی خواهد بود .Trio توانایی شارژ همزمان آیفون با توان 7.5 وات، ایرپاد 5 وات و اپل واچ 2.5 وات را دارد و علی رغم وجود شارژر 24 واتی از تمام توان این شارژر استفاده نشده است.همچنین با توجه به شارژر سیمی 20 واتی آیفون و وجود شارژر های اندرویدی با توان 120 وات این مقدار واقعا کم به نظر می رسد.این شارژر از بعضی از دستگاه های آیفون از جمله IPHONE 12 PRO MAX/12 PRO/12/12MINI/11 PRO MAX/11 PRO/ 11/XS MAX/XS/XR/X  و آیفون هشت پلاس و برخی از دستگاه های اندروید که به فناوری شارژ بیسیم Qi مجهز هستند را پشتیبانی می کند.قسمت شارژر ساعت هوشمند و ایرپاد تنها با محصولات اپل سازگاری دارند.  

Trio  را می توان یک راهکار ساده برای رها شدن از بی نظمی دانست،اما باید دید قیمت 120 دلاری،عدم پشتیبانی از ساعت و ایرپاد های غیر اپلی و سرعت شارژ پایین می تواند شما را راضی به خرید چنین محصولی کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.